مسئول نشر آثار و ارزش‌های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس مازندران: 

حضور حماسی مردم با بصیرت فتنه ۸۸ را خنثی کرد

حجت‌الاسلام «عیسی رضایی» گفت: مردم غیور و دیندار و با بصیرت با حضور حماسی خود فتنه ۸۸ را خنثی کردند و حماسه ۹ دی رقم خورد.
کد خبر: ۳۷۶۹۷۴
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۸ - 01January 2020

حضور حماسی مردم بابصیرت فتنه 88 را خنثی کردحجت‌الاسلام «عیسی رضایی» مسئول نشر آثار و ارزش‌های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس استان مازندران در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در ساری اظهار داشت: دشمنان اسلام، قرآن و نظام جمهوری اسلامی از روز پیروزی انقلاب اسلامی تا به امروز دست به توطئه و فتنه‌، کودتا، جنگ نظامی، تهاجم فرهنگی و تحریم اتقصادی زدند.

وی جنگ نرم را یکی دیگر از حربه‌های دشمن در براندازی انقلاب اسلامی که ریشه در ارزش‌های الهی دارد، برشمرد و گفت: دشمن در همه دفعات و تکرار نقشه‌های شوم علیه جمهوری اسلامی ناکام ماند چرا که این مردم غیور و دیندار بودند که با حضور حماسی‌شان فتنه‌ها را خنثی کردند.

این مسئول گفت: 9 دی 88 بخاطر بی‌بصیرتی بعضی از خواص اتفاق افتاد که با بهانه قرار دادن مخدوش بودن انتخابات به جای اینکه به قانون تمکین کنند و اعتراض خود را به صورت قانونی پیگیری کنند اردوکشی خیابانی راه انداختند و از طریق آشوب و اغتشاش خواستار مطالبات خود بودند.

رضایی افزود: فتنه‌گران به عاشورا، امام حسین (ع) و آموزه‌های دین اهانت کردند و این اتفاق باعث شد مردم تاب نیاورده و سیل خروشان و حماسه عظیم مردمی در 9 دی رقم خورد و بساط فتنه و فتنه‌گران را به هم پیچید و از بین برد.

این مسئول اضافه کرد: 9 دی در تاریخ سراسر افتخار کشور عزیزمان به عنوان نماد عزت و شرف و استقلال و بصیرت مردمی ثبت شد و مردم در این روز با صدای رسا اعلام کردند که اگر دشمن در برابر دین آنها بایستد در برابر تمام دنیای آنها خواهند ایستاد.

وی با عنوان اینکه مسئولان ما باید بدانند مردم ولایتمدار ما با معیار و ملاک ارزشهای دینی و انقلابی آنها عملکردشان را مورد ارزیابی قرار می‌دهند، گفت: اگر مسئولان ما انقلابی و ولایی باشند در نزد آحاد ملت مقبولیت و محبوبیت دارند والا مردم دست رد به سینه آنها خواهند زد.

این مسئول گفت: شاخصه مردم عزیز ما در 9 دی 88، بصیرت و ولایتمداری و انقلابی عمل کردن بود که این حادثه عظیم را ایجاد کرد و به رخ دنیا کشاند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار