سردار رحیمی:

دشمن با تحریم دارویی ادعای حقوق بشر می‌کند!

فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت: دشمن امروز داروهای بیماران خاص را تحریم می‌کند و ادعای حقوق بشر می‌کند؛ اما اسلام به ما یاد داده که جان انسان‌ها برای ما مهم است‌.
کد خبر: ۳۷۶۹۸۰
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۸ - 01January 2020

دشمن با تحریم دارویی ادعای حقوق بشر می‌کند!به گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، سردار «حسین رحیمی» رئیس پلیس پایتخت در همایش تجلیل از اسوه صبر و ایثار که امروز (چهارشنبه) در فرماندهی انتظامی تهران بزرگ برگزار شد، با بیان اینکه حضرت زینب (س) اسوه صبر، استقادمت و ایستادگی است، اظهار داشت: امروز همسران جانباران همچون حضرت زینب (س) اسوه صبر هستند؛ امروز ملت ایران بعد از هزار و ۴۰۰ سال میراث‌دار اهل بیت (ع) هستند.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ با بیان اینکه ۲۳۰ هزار شهید تقدیم نظام کردیم، گفت: مردم ما راهرو اهل‌ بیت (ع) و ائمه اطهار هستند و راه آن‌ها را ادامه می‌دهند و هیچ‌گاه در این مسیر کوتاه نخواهند آمد و در مسیر و رشد اسلام جان خود را فدا می‌کنند‌.

وی با اشاره به اینکه‌ منافقین فراری در حوادثی‌ که در دی ۹۶ رخ داد، دلخوش به شکست جمهوری اسلامی ایران بودند و در این خیال بودند که می‌توانند سکان جمهوری اسلامی ایران را بر عهده بگیرند، گفت: دشمن نمی‌داند که ما با روحیه جهادی و انقلابی همچون دوران دفاع مقدس در برابر حوادث و رخدادها آماده هستیم و اجازه نخواهیم داد توطئه آن‌ها اجرایی شود‌.

سردار رحیمی گفت: دشمن امروز داروهای بیماران خاص را تحریم می‌کند و ادعای حقوق بشر می‌کند؛ اما اسلام به ما یاد داده که جان انسان‌ها برای ما مهم است‌.

وی خاطرنشان کرد: برای انقلاب، نظام و مسیری که حضرت زینب(س) قدم برداشته است با تمام توان حضور داریم و دفاع خواهیم کرد.

سردار رحیمی با بیان اینکه بخش زیادی از مشکلاتی که امروز در کشور وجود دارد مقصر آن آمریکاست، گفت: امروز عربستان و منافقین در آلبانی در فضای مجازی به‌دنبال تحریک مردم هستند و مطالب دروغ را انتشار می‌دهند.

انتهای پیام/241

نظر شما
پربیننده ها