مسئول مشارکت زنان اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس کرمانشاه:

بصیرت و تبعیت از ولایت دو عنصر شخصیت حضرت زینب (س) بود

«آذر آزادی» گفت: بصیرت در مواجهه با  سختی‏‌ها و مصیبت‏‌های وارد شده به حضرت زینب (س) و تبعیت از ولایت دو عنصر مهم از شخصیت حضرت زینب (س) بود.
کد خبر: ۳۷۷۰۱۲
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۸ - 01January 2020

بصیرت و تبعیت از ولی فقیه دو عنصر شخصیت حضرت زینب بود«آذر آزادی» مسئول مشارکت زنان اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‎های دفاع مقدس استان کرمانشاه در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در کرمانشاه ضمن تبریک میلاد حضرت زینب(س) اظهار داشت: به مناسبت گرامیداشت میلاد حضرت زینب (س) و تکریم از خواهران معظم شهدا همایش پیام آوران عاشورایی با همکاری بسیج خواهران سپاه ناحیه کرمانشاه با محوریت خاطره‌گویی خواهران  شهدا در سالن همایش کانون فرهنگی بسیج برگزار شد.

وی با اشاره به حضور خواهران و همسران معظم شهدا و ایثارگران در این همایش افزود: هدف از برگزاری این همایش تبیین مقام والای پیام آور عاشورا حضرت زینب (س) و الگو گرفتن دختران و زنان جامعه از صبر و استقامت این بانوی بزرگ است.

آزادی با بیان اینکه دشمنان نظام و انقلاب همواره مترصد ضربه زدن به آرمان‎های امام و انقلاب و براندازی حکومت جمهوری اسلامی هستند، برگزاری چنین همایش‌هایی را در آگاهی دادن و الگو گرفتن زنان جامعه مهم دانست و افزود: بصیرت در مواجهه با سختی‏‌ها و مصیبت‏‌های وارد شده به حضرت و تبعیت از ولایت دو عنصر مهم از شخصیت حضرت زینب(س) بود که این امر باید مورد توجه جوانان ما که مرتب در معرض فتنه‎های دشمنان داخلی و خارجی هستند قرار بگیرد.

در این مراسم همچنین خواهر شهیدان والامقام امیر و حسین اشک تلخ و خواهر شهیده فوزیه شیردل پرستار شهید حماسه پاوه نیز به بیان خاطره گویی پرداختند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار