وزیر اطلاعات:

پیروزی نتیجه استقامت در برابر دشمن است

وزیر اطلاعات با بیان اینکه نتیجه استقامت و مقاومت در برابر دشمن پیروزی است، گفت: این وعده الهی به مومنان است که اگر در برابر کفر و ستم ایستادگی و مقاومت کنید قطعا پیروزی نهایی با شما خواهد بود.
کد خبر: ۳۷۷۰۲۵
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۰ - 01January 2020

پیروزی نتیجه استقامت در برابر دشمن استبه گزارش دفاع‌پرس از اردبیل، حجت‌الاسلام «سیدمحمود علوی» امروز (چهارشنبه) در جمع مردم نیر در مسجد جامع این شهر اظهار داشت: آمریکا خیال می‌کند با تحریم و فشار به ملت ایران، مردم و مسوولان تسلیم می‌شوند اما به سختی در اشتباه بوده و این آرزو هرگز تحقق نخواهد یافت.

وی با اشاره به مشکلات اقتصادی در کشور تصریح‌ کرد: با وجود مشکلات تحمیلی از سوی استکبار کارها و خدمات ارزشمندی در کشور صورت گرفته و نمونه آن در این شهرستان کوچک نیز قابل مشاهده است.

این مقام مسوول با بیان اینکه همه مسوولان باید خود را خدمتگزار مردم بدانند، افزود: خدمت در این شرایط سخت اجر و ثواب مضاعفی خواهد داشت.

علوی تاکید کرد: مسوولان و مدیران باید بدانند مسوولیت حق مردمی بر گردن آنهاست و این امانتی بیش نیست و باید با تمام توان بدون منت به این مردم بزرگ خدمت کرد.

وزیر اطلاعات گفت: با همکاری و اتحاد و همدلی مردم و مسوولان بسیاری از مشکلات قابل حل است و باید با هم راه‌حل غلبه بر مشکلات را پیدا کرد.

حجت‌الاسلام علوی با تبریک زادروز حضرت زینب کبری (س) و روز پرستار به صبر و استقامت ایشان در برابر کفار اشاره کرد و افزود: زینب کبری (س) در کربلا در مقابل کفار و ستمگران خم به ابرو نیاورد و با صبر و استتقامت در نهایت پیروز میدان بود و مردم ایران با الگو قرادادن عاشورا بر همه مشکلات فائق خواهد آمد.

وزیر اطلاعات که به نمایندگی از هیات دولت در شهرستان نیر حضور یافته بود، گفت: مسائل و مشکلات این شهرستان را در هیات دولت پیگیری خواهم کرد.

«ابراهیم امامی»، فرماندار نیر هم در این جمع با قدردانی از حضور وزیر اطلاعات در این شهرستان، به مسائل و مشکلات و قابلیت‌ها و ظرفیت‌های گردشگری منطقه اشاره کرد و گفت: در شهرستان نیر در بحث سرمایه‌گذاری بالغ بر ۲۰۰ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری درحال اجراست که این نشان از توسعه، عمران و آبادانی شهرستان است.

وی به اهمیت احداث کمربندی، راه ارتباطی کریق به آرموداق و کورائیم به خلفلو اشاره کرد و خواستار توجه ویژه هیات دولت به مسائل گردشگری و ایجاد زیرساخت‌های آن شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها