مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خوزستان:

پرستاران، رزمندگان سفید پوش دوران دفاع مقدس بودند

سردار محمد علی پور مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان ضمن تشریح اهمیت نقش جامعه پرستاری در زمان جنگ، گفت: پرستاران، به معنای واقعی رزمندگان سفید پوش دوران دفاع مقدس بودند.
کد خبر: ۳۷۷۰۵۴
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۸ - ۲۰:۴۶ - 01January 2020

پرستاران، رزمندگان سفید پوش دوران دفاع مقدس بودند

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خوزستان، سردار «محمد علی پور» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان امروز در دیدار با یکی از پیشکسوتان پرستار و رزمنده در دوران دفاع مقدس ضمن تشریح اهمیت نقش جامعه پرستاری در زمان جنگ، اظهار داشت: پرستاران، رزمندگان سفید پوش دوران دفاع مقدس بودند.

وی افزود: اگر فداکاری و شهامت پرستاران و جامعه پزشکی نبود، جمعیت و آمار جانبازان و شهدای ما بسیار بیشتر از تعدادی بود که هست.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان گفت: در هیچ دوره‌ای و جنگی در دنیا سراغ نداریم که به جای اینکه رزمنده و سرباز مجروح را کیلومترها به عقب برگردانند تا مداوا شود، پزشک و پرستار آن جامعه، کیلومترها به سنگرها و خط مقدم نبرد نزدیک شوند و همان مداوا را با کمترین امکانات و بهترین نتیجه به انجام برسانند.

سردار علی‌پور اقتدا کردن و الگو گرفتن جامعه پرستاری از حضرت زینب (س) را یکی از روزهای ماندگاری نقش پرستاران در دوران دفاع مقدس دانست و افزود: مادامی که اقشار و اصناف مختلف کشور عزیز اسلامی‎مان به الگوهای ارزشی و معنوی دامن بزنند، موفقیت و سربلندی نصیب‌مان خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار