استاندار کرمانشاه خبر داد؛

افتتاح مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس کرمانشاه در خرداد سال ۱۴۰۰

هوشنگ بازوند گفت: مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان کرمانشاه تا خرداد سال ۱۴۰۰ در حاشیه بزرگراه کربلا به بهره‌برداری می‌رسد.
کد خبر: ۳۷۷۰۶۹
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۸ - ۲۳:۰۶ - 01January 2020

خرداد ۱۴۰۰ باغ مرکز فرهنگی وموزه دفاع مقدس کرمانشاه افتتاح می‌شودبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، «هوشنگ بازوند» استاندار کرمانشاه شامگاه (چهارشنبه) در نشست بررسی  پروژه مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان کرمانشاه که با حضور سردار سرتیپ بسیجی «بهمن کارگر» رییس بنیاد حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس در سرسرای تدبیر استانداری کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: تمام برنامه‌ها و مسوولیت دستگاه‌های مربوط به این پروژه مشخص شده و بسیار خوشبین هستیم که تا خرداد سال ۱۴۰۰ به مرحله افتتاح برسد.

وی افزود: مسوولیت این پروژه با معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری است که بنیاد حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس باید دستگاه مجری را معرفی کند.

بازوند مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس را محلی برای نشان دادن رشادت و ایثار دفاع مقدس ذکر کرد و گفت: مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان کرمانشاه با توجه به رشادت و درگیری مستقیم این استان در دفاع مقدس باید خیلی زودتر از این‌ها شروع می شد.

مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس در بهترین مکان گردشگری احداث می‌شود

«رضا سالاری» معاون هماهنگی هماهنگی امور عمرانی استانداری کرمانشاه نیز در این جلسه گفت: مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس در محور گردشگری بیستون - کرمانشاه و در کنار بزرگراه کربلا احداث می‌شود که در موقعیت گردشگری تفریحی و مذهبی است.

مهراد سالاری با بیان اینکه مشاور طرح و نقشه این پروژه مهم آماده است، افزود: منابع اعتباری این پروژه از محل اعتبارات سال ۹۹ تامین می‌شود.

سالاری در ادامه توضیح داد: شهرداری کرمانشاه خاک برداری، محوطه سازی، دیوار و صدور مجوز شرکت‌های برق، گاز، آب منطقه‌ای (حفاری چاه) شرکت آب و فاضلاب، مخابرات هر کدام به صورت رایگان خدمات ارائه می‌دهند.

وی همچنین گفت: نیروهای مسلح استان اعم از سپاه، ارتش، نیروی انتظامی و قرارگاه نجف هم در این پروژه مسوولیت مشخصی برای تجهیز کارگاه‌ها، تامین ماشین آلات، نیروهای متخصص فنی مهندسی، نگهبانی، تامین مصالح ساختمانی، بارگیری و غیره را بر عهده گرفته‌اند.

سالاری در پایان گفت: بنیاد مسکن تامین مصالح ساختمانی، استانداری دو هزار تن سیمان، صنعت و معدن تجارت تامین دو هزار تن آهن آلات ارزان قیمت، اداره منابع طبیعی تامین گل و گیاه و درختان محوطه را عهده‌دار شده‌اند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها