مدیر مسئوول نشر ستاره‌ها:

همسران شهدا به عنوان الگوهای عملی به جامعه معرفی شوند

محمدعلی چمی‌گو گفت: با توجه به فضای حاکم بر جامعه، این ضرورت وجود دارد که همسران شهدا به عنوان الگو به جامعه معرفی شوند تا نسل جوان با بهره گیری از سبک زندگی آنها فرزندانی مومن و متعهد را تربیت کنند.
کد خبر: ۳۷۷۰۷۱
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۸ - ۲۳:۴۴ - 01January 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از مشهد، همزمان با شام ولادت حضرت زینب (س)، ویژه برنامه رونمایی از کتاب «دریادل» روایت زندگی مرحومه «فاطمه دهقانی» همسر سردار شهید «ابوالفضل رفیعی» جانشین فرمانده لشکر 5 نصر با عنوان «زنان قهرمان»، با حضور سردار سرتیپ پاسدار «یعقوبعلی نظری» فرمانده سپاه امام رضا (ع)، خانواده شهدا، یادگاران دفاع مقدس و اهالی فرهنگ و ادب شامگاه چهارشنبه در نگارخانه رضوان برگزار شد.

«محمدعلی چمی‌گو» مدیر مسؤول نشر ستاره‌ها در این مراسم با اشاره به نقش زنان در دفاع مقدس اظهار داشت: اگر شهید رفیعی‌ها برای دفاع از انقلاب و ارزش های اسلامی در طول حیات دنیایی خود قدم در میدان جهاد گذاشتند، اما همسران شهدا همچون فاطمه دهقانی از ابتدای جنگ تا کنون در حال مجاهدت هستند.

وی افزود: این بانوی قهرمان هر چند از تحصیلات عالیه برخوردار نبود اما با توکل و اخلاصی که داشت فرزندانی را تربیت کرد که در جبهه دفاع از حرم و دفاع از انقلاب از هیچ مجاهدتی دریغ نکردند و امروز این فرزندان مایه افتخار ما و ایران اسلامی هستند.

مدیر مسئوول نشر ستاره‌ها تصریح کرد: با توجه به فضای حاکم بر جامعه این ضرورت وجود دارد که این بانوی قهرمان به عنوان الگو به جامعه معرفی شود تا نسل جوان با بهره گیری از سبک زندگی او فرزندانی مومن و متعهد را تربیت کنند و تحویل جامعه دهند.

چمی‌گو در پایان گفت: مرحومه دهقانی علی رغم مرارت ها و سختی هایی که در طول 35 سال بعد از شهادت سردار شهید ابوالفضل رفیعی متحمل شد اما زمانی که از او می خواهند برای ابتدای کتاب دریادل مطلبی را بنویسد در مطلع این یادداشت از شهید رفیعی با عبارت ایوالفضل جان یاد می کند که این نشان از عشق و محبت حقیقی او به شهید دارد.

در این مراسم که با حضور سردار نظری فرمانده سپاه امام رضا (ع)، فرزندان این بانوی صبور و جمعی از فعالان فرهنگی برگزار شد از کتاب «دریادل» و دست‌نوشته مرحومه «فاطمه دهقانی» در این کتاب رونمایی شد.

همچنین انگشتر یادبود سردار «سلیمانی» فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران توسط «صادق رفیعی» فرزند سردار شهید «ابوالفضل رفیعی» و از رزمندگان مدافع حرم به «مریم قربان زاده» نویسنده کتاب اهدا شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار