المدلل:

برای فرسایش تل آویو به راهکارهای جدید روی می‌آوریم

یکی از رهبران جنبش جهاد اسلامی فلسطین از روی آوردن مقاومت فلسطین به راهکارهای جدید برای مقابله با رژیم صهیونیستی خبر داد.
کد خبر: ۳۷۷۰۹۴
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۰ - 02January 2020

برای فرسایش تل آویو به راهکارهای جدید روی می‌آوریمبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل از فلسطین الیوم، «احمد المدلل» از رهبران جنبش جهاد اسلامی فلسطین با اشاره به ادامه مبارزه با صهیونیست‌ها با همه ابزاز از سوی فلسطینی‌ها اظهار داشت: نمی‌گوییم فقط در غزه بلکه در وجب به وجب اراضی اشغال شده ما، مردان باکرامت هستند و مقاومت در رگهای آنهاست.

وی افزود: وظیفه نیروهای مقاومت این است که شعله‌های رویارویی با اشغالگران را روشن نگه دارند و از هر لحظه‌ای برای آمادگی خوب برای مقابله با دشمنان ما بهره گیرند زیرا نبرد طولانی و ادامه دار است. نه ترور و نه بازداشت نمی‌تواند ما از هدف آزاد سازی بازدارد.

المدلل مقاومت را راهکاری مناسب برای تحقق هدف ارزشمند آزادسازی فلسطین برشمرد و گفت: راهپیمایی‌های بازگشت و شکست محاصره، اقدام ابتکاری فلسطینی‌ها برای ادامه روند مقابله با دشمن صهیونیستی است.

این عضو ارشد جنبش جهاد اسلامی فلسطین تاکید کرد: ما برای فرسایش توان رژیم اشغالگر و مبارزه با آن راهکارهای جدیدی را به کار خواهیم گرفت.

انتهای پیام/ 151

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار