سرلشکر سلامی:

ایران تسلیم‌شدنی نیست/ قدرت شکست چندباره دشمنان را داریم

فرمانده کل سپاه با بیان اینکه ایران در مقابل هیچ دشمنی زانو نمی‌زند و تسلیم نمی‌شود، گفت: به هیچ جنگی دامن نمی‌زنیم؛ اما به دشمن هشدار می‌دهیم که ما به اندازه شکست دادن چندباره آن‌ها قدرتمندیم.
کد خبر: ۳۷۷۰۹۷
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۴ - 02January 2020

به دشمن هشدار می دهیم/ قدرت شکست چند باره دشمنان را داریمبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار سرلشکر «حسین سلامی» فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صبح امروز (پنجشنبه) در همایش طلایه‌داران امنیت و خدمات در اهواز اظهار داشت: همه شهرهای خوزستان در ایام هشت سال دفاع مقدس جلوه‌گاه ایران بزرگ اسلامی شده بود و مردم خوزستان نشان دادند که می‌توان در مقابل همه شیاطین عالم ایستاد و پیروز شد.

وی افزود: ایران در پرتو ولایت و ایمن الهی در مقابل هیچ دشمنی زانو نمی‌زند و تسلیم نمی‌شود. ایران با پشتوانه مردم ولایتمدار توان غلبه بر هر دشمنی نه‌ءتنها در ایران بلکه برای رهایی هر مسلمان تحت ظلم مستکبران را داراست.

سرلشکر سلامی بیان کرد: ما را در مقابل انواع تحریم‌های اقتصادی جهانی برای وادار کردن به تسلیم به کار گرفتند، اما این بار هم ملت با هدایت‌های الهی و با تدبیر مقام معظم رهبری در مقابل این تحریم‌ها ایستادند.

فرمانده کل سپاه عنوان کرد: این تحریم‌های شدید اگر در مقابل هر کشوری اعمال می‌شد، قطعاً فرو می‌ریخت؛ اما ایران اسلامی به‌واسطه بصیرت ملت و هدایت رهبرش در مقابل این تحریم‌ها با اتکا به توان نیروهای دانشمند داخلی ایستاده است و تهدید را تبدیل به فرصت کرد.

وی تصریح کرد: تحریم، استعدادهای ما را شکوفا کرد، پدیده‌های شگفت‌انگیزی از استعداد متولد شد؛ مانند هواپیماهای بدون سرنشینی که می‌توانند هزاران کیلومتر دورتر با دقت بالا هدف را منهدم کرده و برگردند. ما موشک‌های بالستیکی ساختیم با سرعت چند برابر صوت، شناورهایی ساختم که قادر به انهدام هدف با بیشترین دقت هستند، پدافند چابک، دقیق‌تر، پرتحرک و مدرن‌تر از بیشتر کشورهای جهان را تولید کردیم؛ بدون آنکه به هیچ کشوری نیاز داشته باشیم.

سردار سلامی بیان کرد: پالایشگاه‌ها را خودمان ساختیم و امروز دشمنی که به دنبال استفاده از ابزار بنزین برای ضربه زدن بود، حالا با قدرت فنی ما روبه‌رو شده است.

فرمانده کل سپاه گفت: ما استراتژی‌های دشمن را شکست دادیم. آن‌ها می‌خواستند ما را با فقر، هدف قرار دهند، اما ما با هر چیزی که بخواهد به ما ضربه بزند، می‌جنگیم. سه عنصر امام، ملت و اسلام، سه ضلع قدرت ما در برابر دشمن است. دشمنان در عراق ناکام می‌شوند و این ناکامی را به ما نسبت می‌دهند. ما در امور داخلی هیچ کشوری دخالتی نداریم.

وی تصریح کرد: وقتی آمریکا نیروهای حشد شعبی را در داخل خود عراق مورد هدف قرار می‌دهد، مسلماً با واکنش مردم عراق روبه‌رو می‌شود.

سرلشکر سلامی بیان کرد: ما طبق فرمایشات رهبرمان به هیچ جنگی دامن نمی‌زنیم، اما هشدار می‌دهیم که ما به اندازه شکست دادن چندباره آن‌ها قدرتمندیم و نگران هم نیستیم. ما در دوران دفاع مقدس در مقابل همه دنیا ایستادیم و سرافراز از میدان بیرون آمدیم؛ امروز که دیگر در اوج قدرتیم.

فرمانده کل سپاه همچنین تأکید کرد: همان‌گونه که در سیل، خوزستان همه ایران شد، امروز هم خوزستان همه ایران و قلب ایران است.

انتهای پیام/ 151

نظر شما
پربیننده ها