فرمانده سپاه کربلای مازندران:

سپاه کربلا در امر درمانی جزء استان‌های پیشرو است

سردار «محمدحسین بابایی» گفت: امروزه تامین ساخت بیمارستان و درمانگاه بسیار هزینه‌بر است، بنابراین سپاه کربلا در امر درمانی جزء استان‌های پیشرو بوده است.
کد خبر: ۳۷۷۱۰۲
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۱ - 02January 2020

سپاه کربلا در امر درمانی جزو استان‌های پیشرو بوده استبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، سردار «محمدحسین بابایی» فرمانده سپاه کربلای مازندران در همایشی به مناسبت میلاد حضرت زینب (س) و روز پرستار که در معاونت درمان سپاه کربلا برگزار شد، اظهار داشت: طی ۶ سال اخیر ۵ درمانگاه به درمانگاه‌های استان اضافه شد که از این تعداد یک درمانگاه با کمک یک خیر در سیمرغ احداث شده است.

وی عنوان کرد: یکی از وقف‌هایی که از گذشته مرسوم بود، ساخت بیمارستان و درمانگاه بوده و امروزه تامین آن‌ها بسیار هزینه‌بر است بنابراین سپاه کربلا در امر درمانی جزء استان‌های پیشرو بوده است.

فرمانده سپاه کربلای مازندران اضافه کرد: پزشکان دارای بورد تخصص و فوق تخصص در مراکز درمانی به تعداد کافی وجود دارند و اکثر آن‌ها نیروهای حقوق بگیر سپاه هستند.

بابایی متذکر شد: یکی از آثاری که بر جای خواهد ماند وقف در بحث درمان است و ما باید امانت‌دار خوبی باشیم، این برکات از شهدای دفاع مقدس، مدافعان حرم، مدافعان وطن و شهدای جنگ تحمیلی است و ما خود را مدیون آن‌ها می‌دانیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار