نماینده ولی فقیه در مازندران:

امروزه مدیریت جهادی در مراکز درمانی مدرن و مجهز موفق عمل کرد

آیت‌الله «محمدباقر محمدی لائینی» گفت: امروزه مراکز درمانی به صورت مدرن، مجهز و با کادر مجرب حاضر در تهران و استان‌ها نشان دادند که مدیریت جهادی در هر زمینه‌ای ورود پیدا کند، آن زمینه به یک موفقیت خوب مبدل می‌شود.
کد خبر: ۳۷۷۱۰۷
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۳ - 02January 2020

امروز مدیریت جهادی در مراکز درمانی مدرن و مجهز موفق عمل کردبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، آیت‌الله «محمدباقر محمدی لائینی» نماینده ولی فقیه در مازندران در همایشی به مناسبت میلاد حضرت زینب (س) و روز پرستار که در معاونت درمان سپاه کربلا برگزار شد، اظهار داشت: دغدغه هر پرستاری دغدغه بیماران بوده که ما آن را به خوبی ارج می‌نهیم.

وی با اشاره به اینکه امروزه برکات سپاه در همه حوزه‌ها به ویژه درمان و سلامت نقش آفرین است، تصریح کرد: امروزه مراکز درمانی به صورت مدرن، مجهز و با کادر مجرب حاضر در تهران و استان‌ها نشان دادند که مدیریت جهادی در هر زمینه‌ای ورود پیدا کند، آن زمینه به یک موفقیت خوب مبدل می‌شود.

نماینده ولی فقیه در مازندران خاطرنشان کرد: سپاه باید وجهه علمی قضیه را جدی بگیرد و هر جا هم پای سپاه در کار است علم هم قوی‌تر خواهد شد بنابراین ما انتظار داریم ورود سپاه از نظر تخصص، کیفیت کار با بالاترین سطح و پذیرش انواع بیمه‌ها در حوزه درمان باید کارآمدتر شود.

لائینی با اشاره به اینکه روز پرستار یک روز جهانی بوده، ادامه داد: طبق فرمایش امام سجاد (ع) عمه من از من پرستاری کرده است بنابراین ما به چنین روزی که متعلق حضرت زینب (ع) افتخار خواهیم کرد و آرزوی سلامتی هم برای پرستاران زحمتکش کشورمان داریم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار