فرمانده قرارگاه نجف اشرف:

باید هر چه سریع‌تر مرکز فرهنگی دفاع مقدس کرمانشاه به سرانجام برسد

سردار «محمدنظر عظیمی» گفت: تا‌کنون اقداماتی در خصوص ساخت مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس کرمانشاه انجام شده اما باید همه دست به دست هم دهیم تا بتوانیم هر چه سریع‌تر آن را به سرانجام برسانیم.
کد خبر: ۳۷۷۱۱۹
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۷ - 02January 2020

پیشکسوتان و حفظ آثار دفاع مقدس کرمانشاه پیشرفت‌های مناسبی داشته استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کرمانشاه، سردار سرتیپ پاسدار «محمدنظر عظیمی» فرمانده قرارگاه نجف اشرف نزسا امروز در آیین تکریم و معارفه مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس کرمانشاه اظهار داشت: نقش کرمانشاه و از خودگذشتگی و ایثارگری مردم این استان در دفاع مقدس بر کسی پوشیده نیست.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای نجف اشرف نزسا افزود: در گذشته شاید به دلایلی در حوزه حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در استان کرمانشاه عقب افتادگی‌هایی داشتیم، ولی باید تلاش بیشتری در راستای حفظ و نشر ارزش‌های دفاع مقدس داشته باشیم.

وی بیان داشت: اما در چند سال اخیر پیشکسوتان و مجموعه ‌اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس استان کرمانشاه اقدامات شایسته‌ای انجام دادند و پیشرفت‌های خوبی را در این عرصه شاهد بودیم.

عظیمی تصریح کرد: البته این تلاش‌ها خوب است، اما کافی نیست و باید تمام همت خود را برای معرفی این استان و نقشی را که در ۸ سال دفاع مقدس داشت برای آیندگان به یادگار بگذاریم.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای نجف اشرف نزسا ادامه داد: در حوزه زیرساخت‌های راهیان نور و موضوعات مربوط به دفاع مقدس اقدامات خوبی انجام شده و بزرگترین توفیق ما این است که در این عرصه خدمات‌رسانی کنیم.

وی در خصوص ساخت مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس کرمانشاه گفت: تا کنون اقداماتی در این راستا انجام شده اما باید همه دست به دست هم دهیم تا بتوانیم هر چه سریع‌تر آن را به سرانجام برسانیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار