حجت‌الاسلام رئیسی:

تنوع جمعیتی البرز مورد توجه دستگاه قضا در استان باشد/ برای رفع مشکلات تلاش می‌کنیم

رئیس قوه قضائیه گفت: استان البرز از تنوع جمعیتی که شاید در هیچ‌یک از استان‌های کشور نداشته باشیم، برخوردار بوده و به تبع این، موارد کار و تلاش نیز در این استان بسیار زیاد است.
کد خبر: ۳۷۷۱۲۰
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۲ - 02January 2020

تنوع جمعیتی البرز مورد توجه دستگاه قضا در استان باشد/ برای رفع مشکلات تلاش می‌کنیمبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام والمسلمین «سید ابراهیم» رئیسی رئیس قوه قضائیه صبح امروز (پنجشنبه) در بدو ورود به استان البرز ضمن عرض تبریک سالروز ولادت زینب کبری (س)، اظهار داشت: در راستای سفرهای استانی، هر چند هفته یک‌بار برای سر زدن به همکاران قضائی و سازمان‌های وابسته به قوه قضائیه، دیدار با مدیران پرتلاش استانی، آشنا شدن با نظرات و دیدگاه‌های مدیران، شرکت در شوراهای اداری و دیدار با مردم به یکی از استان‌ها سفر می‌کنیم.

رئیس قوه قضائیه در ادامه با اشاره به تراکم جمعیتی در البرز تصریح کرد: البرز ازجمله استان‌هایی است که جمعیت زیادی را در خود جای داده و در کنار مرکز کشور قرار گرفته و از تنوع جمعیتی که شاید در هیچ یک از استان‌های کشور نداشته باشیم، برخوردار بوده و به تبع این موارد کار و تلاش نیز در این استان بسیار زیاد است.

وی البرز را یکی از قطب‌های مهم صنعتی کشور عنوان کرد و افزود: این استان همچنین یکی از قطب‌های مهم کشاورزی کشور است؛ به ویژه در حوزه علم و فناوری در البرز گام‌های مهمی برداشته شده است. آشنایی با برخی مشکلات استان که به دلیل وضعیت مهاجرپذیری ایجاد شده، می‌تواند برای تمام مسؤولان به ویژه مسؤولان قضائی کشور مفید و مؤثر باشد.

حجت‌الاسلام رئیسی با بیان اینکه از دیدگاه‌های نماینده رهبر معظم انقلاب اسلامی در استان، استاندار و مسؤولان قضائی استفاده می‌کنیم، گفت: هیأت‌هایی برای بررسی مسائل و مشکلات در شهرستان‌های استان حضور یافته‌اند که در شورای عالی قوه قضائیه گزارش‌های آ‌ن‌ها را می‌شنویم و تا جایی که امکانات اجازه دهد در جهت رفع مشکلات گام برمی‌داریم که امیدواریم به توسعه‌یافتگی استان کمک کند.

انتهای پیام/ 151

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار