سرلشکر سلامی:

دشمنان روز به روز ذلیل‌تر می‌شوند

فرمانده کل سپاه با بیان اینکه دشمنان روز به روز ذلیل‌تر می‌شوند و پیاپی شکست می‌خورند، گفت: آن‌قدر آن‌ها را شکست خواهیم داد تا بپذیرند که نمی‌توانند بر ما غلبه کنند و دست از سر مردم ایران بردارند.
کد خبر: ۳۷۷۱۳۴
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۵ - 02January 2020

سلامی: آنقدر دشمن را شکست می دهیم تا بپذیرد نمی‌تواند بر ما غلبه کندبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار سرلشکر پاسدار «حسین سلامی» فرمانده کل سپاه در دیدار با خانواده شهید مدافع امنیت، پاسدار اکبر مرادی که در اغتشاشات ماهشهر به شهادت رسید، با بیان اینکه اگر امروز در کشور امنیت، آسایش، پیشرفت و عزت داریم همه را مدیون این شهدا هستیم، اظهار داشت: اگر شهدا نبودند از کشور چیزی باقی نمی‌ماند؛ چرا که ایران دشمنانی دارد که اگر یک لحظه غفلت کنیم یا حتی یک روز کوتاه بیاییم و مقاومت نکنیم سرنوشت ما را تغییر می‌دهند.

فرمانده کل سپاه افزود: جوانانی که سینه خود را در مقابل دشمن سپر می‌کنند و سپر بلای جامعه می‌شوند به معنای واقعی کلمه، نجات‌بخش هستند.

فرمانده کل سپاه گفت: شهادت‌طلبی از ابتدای انقلاب تا امروز بین جوانان ما وجود داشته و جوانان نسل جدید، مثل جوانان نسل‌های قبلی و بلکه بیشتر فداکار هستند و در میدان حضور دارند.

سرلشکر سلامی در ادامه خاطرنشان کرد: تحمل و صبر خانواده‌های شهدا باعث شده تا جامعه روح فداکاری را از دست نداده و شجاعت به خرج دهد. خانواده شهدا قوت قلب هستند و هر روز درس‌های جدیدی به ما می‌آموزند.

وی ادامه داد: این پرچم هیچ‌گاه روی زمین نخواهد افتاد، این راه ادامه دارد، دشمنان روز به روز ذلیل‌تر می‌شوند و پیاپی شکست می‌خورند؛ هرچند از این شکست‌ها درس نمی‌گیرند؛ اما به فضل الهی آن‌قدر آن‌ها را شکست خواهیم داد تا بپذیرند که نمی‌توانند بر ما غلبه کنند و دست از سر مردم ایران بردارند.

سرلشکر سلامی در پایان گفت: مردم از راه شهدا حمایت می‌کنند و قدردان شهدا هستند و می‌دانند که بدون شهدا هرگز نمی‌توانند زندگی امن و راحتی داشته باشند.

انتهای پیام/ 151

نظر شما
پربیننده ها