حجت‌الاسلام سعیدی:

مردم از کم‌کاری و ناکارآمدی برخی مسئولان گله‌مندند

رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا با اشاره به گله‌مندی مردم از کم‌کاری و ناکارآمدی برخی مسئولان گفت: گرچه با رویکرد جدید در قوه قضائیه امیدها افزایش یافته، اما خواسته مردم مقابله با فساد و رفع تبعیض است.
کد خبر: ۳۷۷۱۴۶
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۹ - 02January 2020

///به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام «علی سعیدی» رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا در برنامه «بحث روز» رادیو ایران با بیان اینکه خواسته مردم مقابله با فساد است، اظهار داشت: گرچه با رویکرد انقلابی در قوه قضائیه نور امید در دل‌ها ایجاد شده است، با این حال گله مردم از فساد، تبعیض و برخی کم‌کاری‌ها و ناکارآمدی‌ها سرچشمه گرفته است.

وی افزود: نمونه‌ای از فساد را در کارکرد کمیسیون ماده ۱۰۰ شهرداری‌ها می‌بینیم که بنای آن بر مقابله با فساد و تبعیض در حوزه خود بود؛ اما اکنون به ضد خود تبدیل شده تا جایی که یکی از گله‌مندی‌های حجت‌الاسلام رئیسی در دستگاه قضاست.

رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا تصریح کرد: مردم کاملاً مشکلات و کمبودها را درک و با مسئولان در این زمینه همراهی می‌کنند؛ اما برخی کم‌کاری‌ها آنان را گله‌مند کرده و گرچه میزان فساد در کشور ما نسبت به بسیاری از کشورها کمتر است، اما به دلیل نگاه دینی از یک سو و بزرگ‌نمایی دشمن از سوی دیگر، این فساد برجسته می‌نماید که از این رو می‌طلبد با آن به شکلی جدی برخورد شود.

سعیدی تأکید کرد: توجه به درون از مهمترین خواسته‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی است. امروز قدرت‌های بزرگی چون چین و هند نیز با اتکا به توان داخلی خود به چنین قدرت‌های بزرگی تبدیل شده‌اند.

وی با انتقاد از روش اعلام قیمت بنزین تصریح کرد: در سال ۹۸ پیش‌بینی‌ها این بود که ما فتنه‌ای نداشته باشیم. با توجه به مجموعه شرایطی که پیش آمده و تغییر در وضعیت قوه قضائیه به همراه مسائل مختلفی چون کنترل ارز و مدیریت نسبی قیمت‌ها، شرایطی بود که پیش‌بینی می‌شد که ما سال ۹۸ بحران چندانی نداشته باشیم و اگر تدبیری بهتری در مسیر افزایش قیمت بنزین انجام می‌گرفت، شاید این غائله پیش نمی‌آمد؛ ولی متاسفانه دشمن توانست بر موج سوار بشود و یک خسارت سنگین را بر انقلاب، نظام و کشور وارد کند.

رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا دو جریان‌ متحجر و غربگرا را پیاده‌نظام دشمن خواند و افزود: در جنگ نرم هدف دشمن تصرف در ذهن، افکار و ادراک سیاسی و فرهنگی مسئولان و مردم است.

سعیدی تخریب اموال را آسیب زدن به روان جامعه خواند و گفت: حمله به مراکز اقتصادی و بانک‌ها در جهت تخریب اندیشه و فکر و باور و روح و روان جامعه است.

وی با ستایش از بصیرت مردم با وجود تمام مشکلات خاطرنشان کرد: مردم هرجا احساس کردند انقلاب یا ستون فقرات آن مورد حمله قرار گرفته، با تمام وجود پای کار آمدند و از آن دفاع کردند. این همان بصیرتی است که مانند یک چراغ برای خودرو در مسیر روشن‌کننده راه برای جلوگیری از افتادن در ورطه خطر است.

رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا در پایان، خواسته‌های مردم را واقعی خواند و با خطاب قرار دادن مسئولان تصریح کرد: با وجود تمام مشکلات، مردم‌ ما باهوش هستند و خواسته‌هایی واقعی از دولتمردان دارند. از این رو مسئولان هم باید به شکلی واقعی به خواسته‌های آنان توجه کنند.

انتهای پیام/ 151

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار