رئیس کمیته امداد کشور خبر داد؛

اتمام و تکمیل واحدهای مسکونی سیل‌زدگان تا پایان سال جاری

«سید مرتضی بختیاری» از اتمام و تکمیل واحدهای مسکونی سیل‌زدگان تا پایان سال جاری خبر داد.
کد خبر: ۳۷۷۱۷۹
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۸ - ۲۳:۴۲ - 02January 2020

اتمام و تکمیل واحدهای مسکونی سیل‌زدگان تا پایان سال جاریبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، «سید مرتضی بختیاری» رئیس کمیته امداد کشور امروز در حاشیه مراسم افتتاح 62 واحد مسکونی در روستای مرزرود ساری در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: مراسم افتتاح 62 واحد مسکونی تخریب شده از سیل بود که به صورت رسمی امروز در اختیار قرار گرفت و یا در چند روز آینده در اختیار این عزیزان قرار بگیرد.

وی افزود: تعدادی از واحدها نیاز به تعمیرات داشت که 100 درصد انجام شد و کلا مورد بهره برداری قرار گرفت.

بختیاری بازدید از خانواده‌های یتیم‌دار و تحت پوشش کمیته امداد، بازدید از کارگاههای اشتغالزایی و بازدید از منازل مددجویان تحت پوشش کمیته امداد را از جمله برنامه‌های سفر خود به مازندران اعلام کرد.

وی با بیان اینکه این 62 واحد که تقدیم شد، به همت سپاه، بنیاد مسکن، آستان قدس و خیرین ساخته شد، گفت: بخش عمده‌اش بلاعوض و بخشی دیگر تسهیلات قرض الحسنه بنیاد مسکن بلاعوض است که در مدت زمان 15 سال پرداخت خواهد شد.

بختیاری عنوان کرد: برای واحدهای50 متری 25 میلیون توسط کمیته امداد و 40 میلیون تومان تسهیلات بنیاد مسکن و برای تجهیز با کمک خیرین کار انجام می‌شود و در این منطقه با ورود سپاه هزینه‌ها پایین آمد و در مجموعه درکنارهم بودن بار مالی را سبک می‌کند.

این مسئول با بیان اینکه 18 استان مواجه با سیل بودند که در لرستان و خوزستان تخریب زیاد بود در بعضی استان کمتر بود، گفت: مددجویان تحت پوشش کمیته امداد با همکاری بنیاد مسکن در اولویت قرار گرفتند و رقم بالای تعمیراتی بود که تا آخر آذر تمام شد و واحدهای احداثی تا پایان امسال تحویل می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار