گردان‌های حزب‌الله عراق: جنایت آمریکا در بغداد هیچ توجیحی ندارد

سخنگوی گردان‌های حزب‌الله عراق در واکنش به حمله آمریکا به کاروان حشدالشعبی در نزدیکی فرودگاه بغداد این اقدام را جنایتی بزرگ خواند که منطقه و جهان را به جنگی فراگیر می‌کشاند.
کد خبر: ۳۷۷۲۱۶
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۱ - 03January 2020

گردان‌های حزب‌الله عراق: جنایت آمریکا در بغداد هیچ توجیحی نداردبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، محمد محی سخنگوی گردان‌های حزب‌الله عراق اعلام کرد که این جنایت بزرگی که آمریکا مرتکبش شد منطقه و جهان را به نقطه‌ای حاد می‌کشاند که نتیجه آن جنگی فراگیر و گسترده است.

وی گفت: جنایتی که آمریکا مرتکب آن شد باعث می‌شود همه جهان به نقطه حادی برسند که امکان بازگشتی از آن نیست و هیچ کس پیامدهای آن را نمی‌داند و در نتیجه منطقه را به جنگی گسترده خواهد کشاند.

محی تاکید کرد: آنچه آمریکا انجام داد هیچ توجیحی ندارد و آمریکا و رژیم صهیونیستی کسانی هستند که بهای این حماقت را پرداخت خواهند کرد.

وی تصریح کرد: آمریکا امروز دنبال اشغال عراق است و چه بسا دنبال اقدامات دیگری هم باشد تا بتواند پیامدهای این جنایت را مهار کند و آمریکا با عراق به عنوان یک کشوری که میزبان پایگاه نظامی‌اش در منطقه است برخورد نمی‌کند.

در جریان حمله بامداد امروز آمریکا به کاروان حشدالشعبی در نزدیکی فرودگاه بغداد ابومهدی المهندس و سردار سپهبد قاسم سلیمانی فرمانده نیروهای قدس سپاه پاسداران به همراه چند تن از همراهانشان به شهادت رسیدند.

انتهای پیام/ 411

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار