انتقام سخت/ سخنگوی سپاه پاسداران:

شادی لحظه‌ای آمریکا و صهیونیست‌ها به عزا تبدیل خواهد شد

سردار شریف با اشاره به ترور سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی توسط آمریکا گفت: قطعا این شادی لحظه‌ای آمریکا و صهیونیست‌ها دیری نخواهد گذشت که به عزا تبدیل خواهد شد؛ سپاه، ملت ایران و جبهه مقاومت در طول و عرض جغرافیایی جهان اسلام انتقام خون شهید سپهبد قاسم سلیمانی را خواهد گرفت.
کد خبر: ۳۷۷۲۳۶
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۸ - 03January 2020

شادی لحظه‌ای آمریکا و صهیونیست‌ها به عزا تبدیل خواهد شدبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار «رمضان شریف» سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در گفت‌وگو با شبکه خبر با عرض تبریک و تسلیت به ملت ایران، رهبر معظم انقلاب اسلامی، جبهه مقاومت، خانواده‌های شهدای مدافع حرم و همه آزادگان و انسان‌های ظلم ستیز اظهار داشت: قاسم سلیمانی یکی از فرماندهان با تدبیر، شجاع، ولایتمدار و انقلابی بود که در طول عمر با  برکت خود در 41 سال گذشته برای امنیت ملت ایران، امنیت امت اسلامی و برای مبارزه با دشمنان قسم خورده ایران اسلامی مجاهدت‌های فراوانی کرد.

وی ادامه داد: سردار سپهبد شهید سلیمانی در عرصه‌های خطر متعددی قرار گرفت در صحنه‌های دفاع مقدس بارها و بارها تا مرز شهادت پیش رفت در توانمند کردن محور مقاومت برای نابودی رژیم صهیونیستی بارها و بارها تا مرز شهادت پیش رفت و چندین بار مجروح شد؛ شهید سلیمانی قبل از اینکه به دست آمریکایی‌ها به شهادت برسد لقب زیبا و پر معنای شهادت را از رهبر معظم انقلاب اسلامی در سفری که کرمان داشتند، دریافت کرد.

سردار شریف گفت: سردار سلیمانی جانبازی بود که هر چند بالاترین مدال افتخار نظامی ایران را توسط رهبر معظم انقلاب اسلامی با خود داشت مهمتر آن بود که خود را همواره سرباز ولایت و امت اسلام می‌دانست؛ همواره بر اینکه سرباز ولایت و سرباز امت اسلامی هستند، تاکید می‌کردند.

وی افزود: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز فصل جدیدی را آغاز خواهد کرد و جبهه مقاومت هم امروز در نقطه شروع جدیدی قرار خواهد گرفت؛ آرمان‌های شهید سلیمانی کاملا مشخص است و آموزش‌های لازم برای جبهه مقاومت و تدبیر‌های لازم در طول حیات پر برکت ایشان روشن و واضح است.

سخنگوی سپاه پاسداران گفت: قطعا این شادی لحظه‌ای آمریکا و صهیونیست‌ها دیری نخواهد گذشت که به عزا تبدیل خواهد شد؛ سپاه، ملت ایران و جبهه مقاومت در طول و عرض جغرافیایی جهان اسلام انتقام خون این شهید سرافراز را که به چیزی جز سرافرازی و سربلندی ملت ایران، امت اسلامی و آزادی قدس می‌اندیشید فکر نمی‌کند و ما مطئن هستیم که شاگردان و تربیت‌یافتگان این فرمانده شجاع حتما آرمان‌های ایشان را که همان آرمان‌های ترسیم شده توسط مقام معظم رهبری محقق است، خواهند کرد.

وی با بیان اینکه سپاه «قاسم سلیمانی های» متعددی دارد، تصریح کرد: هرچند فرهنگ سپاه ایجاب نمی‌کند که در زمان حضور سرداران سرافراز خود جایگزین آن‌ها را به جامعه معرفی کند، اما انسان‌های شجاع در مجموعه سپاه پاسداران هستند.

سخنگوی سپاه خاطرنشان کرد: در سپاه بسیار از این خبر (شهادت حاج قاسم سلیمانی) متاثر شدیم، اما عزم ما برای گرفتن انتقام از آمریکای جنایتکار و صهیونیست‌های غاصب بیشتر خواهد بود و قطعا این اتفاق رقم خواهد خورد.

سردار شریف تاکید کرد: ما در چهل سال گذشته راهی را شروع کرده ایم و سرداران متعددی را تقدیم آرمان‌های انقلاب اسلامی و امنیت ملت ایران کرده ایم و در همین سالن چند سال قبل شهادت شهید طهرانی مقدم را اعلام کردیم.

وی تاکید کرد: شهید طهرانی مقدم کسی بود که به نابودی اسرائیل فکر می‌کرد و مقدماتی را فراهم کرد که بخش عمده‌ای از این راه را رفتیم.

سخنگوی سپاه اضافه کرد: شهید سلیمانی با تدبیر، درایت و آموزش و حضور لحظه‌ای و میدانی خود شرایطی را به وجود آورد که اسرائیلی‌ها و آمریکایی‌ها دست به اقدام و جنایتی آشکار، روشن و مخالف تمام قوانین بین المللی زدند و مطمئن باشند پاسخ سختی را دریافت خواهند کرد.

سردار شریف تاکید کرد: به ملت عرض می‌کنم به محض اینکه مقدمات انتقال پیکر مطهر این شهید عزیز و سرافراز و محبوب ملت، فراهم شد، مقدمات و برنامه‌های تشییع و تکریم و به خاکسپاری «شهید سلیمانی» را اعلام خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه هرچند راه را در اطلاعیه و بیانیه مقام معظم رهبری بسیار راهگشا می‌دانیم، گفت: ما پاسداران در مکتب امام (ره) و مقام معظم رهبری یاد گرفته ایم که چگونه با تدبیر دشمن را لحظه به لحظه به عقب برانیم و امنیت مردم، کشور و دوستداران انقلاب را فراهم کنیم.

انتهای پیام/241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار