یادداشت/ مصطفی خدابخشی

سلام عزیز پَرپَرم

ایران سلام می کند بر عزیر پرپرش. ایران تعظیم می کند بر مردی که تاریخ ساز شد تا نامش آرشی باشد کماندار که تیر رس اراده اش قلب صهیونیست را درید.
کد خبر: ۳۷۷۲۶۳
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۳ - 03January 2020

سلام عزیز پرپرمگروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس – مصطفی خدابخشی: هنوز ایران مبهوت از خبر شهادت یگانه مرد عرصه مقاومت است. هنوز ایران از شوک این خبر بیرون نیامده. مگر می شود باور کرد حاج قاسم سلیمانی هم رفت؟

امروز ایران اشک ریخت به وسعت تک تک شهدا. امروز گویی همت، باکری، متوسلیان، زین الدین، کاوه، شوشتری، مقدم، کاظمی و همه آن اسم هایی که به ذهنم میرسند و نمی رسند همگی با هم شربت شهادت نوشیدند. این داغ آنقدر تکان دهنده بود که بغض تاب نگه داشتن نداشت.

امروز سلیمانی هم رفت. امروز مردی رفت که دوشادوش تمام شهدا بود. مگر می شود ردپای او را در تمام جبهه های جنوب ندید. مردی که افتخار کرمان بود و برگ زرین ایران که رشید قامت محور مقاومت شد.

امروز آمریکا دستش را به خون مردی آغشته کرد که وارث شهدای پیش از خود بود. او وارث تمام مردانگی شهدایی بود که نامشان را تا کنون شنیدیم و نشنیدیم. او پرورش یافته مکتب آنان بود که یادشان تجلی یاد خدا بود. امروز سلیمانی هم رفت. در اوج مظلومیت و در یک حمله ناجوانمردانه.

سلیمانی رفت اما در روزگاری که مردم ایران تحت تاثیر فشارهای اقتصادی و سیاسی شرایط سختی را می گذرانند؛ او حیاتی دوباره شد. گویی انقلابی در دل ها پدید آمد. این بار همه سلیمانی شده اند. این بار همه حاج قاسم اند. مگر می شود جوشش قاسم را ندید. پیشینیان رفتند و سلیمانی آمد تا صاحب قلب ملتی به وسعت جغرافیای جهان اسلام شود.

فردا نیز مردی خواهد آمد که پرچمدار سلیمانی خواهد شد. این علم بر زمین نخواهد افتاد. این بار همه ایران به مانند گذشته دست بر پرچمی می گیرند که سلیمانی و سلیمانی ها برافراشتند.

امروز ایران سلام می کند بر عزیز پرپرش. گویی خون حججی ها به جوشش افتاده است. امروز اشک امان نمی دهد اما آن چیز که قابل پیش بینی است برافراشتن سرورهایی بلند قامت تر از سلیمانی در جهان اسلام است. این وعده الهی است.

این عزیز پرپر تا چند روز دیگر بر روی دستان مردم قدرشناس ایران تشییع خواهد شد تا پیکر آن بزرگ مرد بعد از سال ها مجاهدت به ارامشی ابدی تن دهد اما ماجرا از آنجا آغاز خواهد شد که سیل خروشان عاشقان حاج قاسم سلیمانی همه پرچمدار خواهند شد.

این بار آمریکا چه خواهد کرد؟ کدام سلیمانی را می تواند مورد حمله ناجوانمردانه قرار دهد. ایران همه سلیمانی شدند. با طوفان سلیمانی چه خواهند کرد؟

ایران سلام می کند بر عزیر پرپرش. ایران تعظیم می کند بر مردی که تاریخ ساز شد تا نامش آرشی باشد کماندار که تیر رس اراده اش قلب صهیونیست را درید. دشمن آنقدر کوته فکر است که نمی دانست زنده بودن حاج قاسم سلیمانی به مراتب برای آنها بهتر از شهادت وی است. آنها باید از امروز خواب آشفته ببینند چرا که نام سلیمانی به کابوس شب و روز آنها تبدیل خواهد شد.

ایران یک پارچه سلیمانی شد. این را در گوش هایشان باید بگنجانند که ایران و ایرانی با خون شهدای خود معامله نمی کند. اگر باور ندارند نگاهی به مراسم تشییع پیکر شهید سپهبد قاسم سلیمانی بیاندازند که برای عزیز پرپرشان چه می کنند.

ایران یک بار دیگر به مانند مراسم تشییع شهید حججی، شهید همدانی و ... یک صدا می گوید سلام عزیز پرپرم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها