سرلشکر موسوی:

ترور سردار «سلیمانی» حقانیت جبهه مقاومت را به جهانیان ثابت کرد

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: ترور و شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی حقانیت جبهه مقاومت را بیش از پیش در دنیا ثابت کرد و چهره خبیت دشمنان را به خوبی به جهانیان نشان داد.
کد خبر: ۳۷۷۲۷۲
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۲ - 03January 2020

ترور سردار «سلیمانی» حقانیت جبهه مقاومت را به جهانیان ثابت کردیه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرلشکر «عبدالرحیم موسوی» فرمانده کل ارتش در گفت‌وگو با شبکه خبر با تبریک و تسلیت شهادت سردار سپهبد شهید «قاسم سلیمانی» اظهار داشت: برابر وعده‌های خداوند بزرگ خون شهدا موجب تقویت و بالندگی بیشتر مقاومت خواهد شد؛ رژیم تروریستی آمریکا با این اقدام تروریستی حقانیت جبهه مقاومت را بیش از پیش در دنیا ثابت کرد و چهره خبیت دشمنان را به خوبی به جهانیان نشان داد.

وی ادامه داد: قطعا جبهه مقاومت مستحکم‌تر، قوی‌تر، امیدوارانه‌تر و بالنده‌تر پیش خواهد رفت و حتما زمینه سقوط رژیم‌های تروریست و تروریست‌پرور تسریع خواهد شد.

سرلشکر موسوی در خصوص ویژگی‌های سردار سلیمانی در حوزه قدرت فرماندهی و ایجاد اتحاد بین نیروهای مقاومت خاطرنشان کرد: روحیه اخلاص و ایثاری که سردار سلیمانی داشتند و کار را برای خدا و اعتلای کلمه حق و در راه نورانی مسیری که ولایت تعیین کردند گام بر می‌داشتند و این باعث شده بود که در قدرت اِشراف و تصمیم‌گری بیش از دیگران و زودتر از دیگران باشد.

فرمانده کل ارتش افزود: ما در سال‌های اخیر که سردار سیلمانی در جبهه مقاومت و فرماندهی بر نیروی قدس فرماندهی خودشان را انجام می‌دانند در همه عرصه‌ها اشراف و قدرت مدیریت برخاسته از خلوص نیت و حرکت در خط ولایت را شاهد بودیم.

وی در خصوص فعال کردن ظرفیت‌های نهفته در کشورهای مختلف گفت: تاریخ و به خصوص تاریخ معاصر نه چندان درازی که ما گذارندیم وضعیتی را ایجاد کرد بر دل‌های مردم منطقه که با تمام وجود از خوی استکباری، ظلم و ستم دولت‌های تروریست و تروریست‌های دست‌پرورده آن‌ها که ناامنی را در منطقه به وجود آورده بودند و باعت رنج مردم شده بودند به تنگ آمدند.

سرلشکر موسوی اضافه کرد: سردار سلیمانی با آرمان‌های انقلاب و با خطی که رهبر معظم انقلاب اسلامی تعیین کرده بودند و آرمان‌هایی که حضرت امام راحل دنبال می‌کردند توانستند دل‌های به تنگ آمده و به سطوح آمده از استکبار را دور هم جمع کنند و یک جبهه حق را بر علیه جبهه باطل سازماندهی کند.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها