پیام تسلیت امام جمعه و استاندار زنجان در پی شهادت سردار سپهبد قاسم سلیمانی

نماینده ولی‌فقیه در استان و استاندار زنجان در پی شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی، پیام تسلیت مشترکی صادر کردند.
کد خبر: ۳۷۷۲۹۶
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۵ - 03January 2020

پیام تسلیت امام جمعه و استاندار زنجان در پی شهادت سردار سپهبد قاسم سلیمانی

به گزارش دفاع‌پرس از زنجان، آیت‌الله «علی خاتمی» نماینده ولی‌فقیه در استان و «فتح‌الله حقیقی» استاندار زنجان در پی شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی، پیام تسلیت مشترکی صادر کردند.

در این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَیٰ نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا (۲۳ احزاب)

شهادت بزرگ‌مردی همچون سردار حاج قاسم سلیمانی، سردار رشید سپاه اسلام و یاور مظلومان جهان که بامداد امروز به دست دشمنان کینه‌توز ایران اسلامی به مقام رفیع شهادت نائل آمد، نشانه بارزی از عمق دشمنی و کینه‌توزی آمریکائیان نسبت به اسلام و ایران است.

پس از پیروزی انقلاب اسلامی، تاکنون تاریخ این کشور سرشار از حوادث تلخ گوناگونی ناشی از دشمنی‌ها و خباثت دشمنان بوده و هست و گاه این خصومت عمیق به اوج خود می‌رسد و با شهادت یکی از فرزندان غیور و رشید ایران اسلامی بروز می‌کند.

بی‌شک چنین اقدامات دَدمنشانه‌ای بی‌پاسخ نخواهد ماند و دشمنان بزدل جبهه مقاومت بدانند، فرزندان مکتب روح‌الله و مریدان جان بر کف سیدعلی از ایشان انتقام سختی خواهند کشید و ادامه این مسیر تا ظهور مولای‌مان ادامه خواهد داشت. ان‌شاءالله

اینجانبان تسلیت قلبی خود را خدمت فرمانده معزز کل قوا مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، ملت غیور و شجاع ایران، همرزمان و دوستداران شهید عزیز و خانواده محترم ایشان عرض می‌نماییم و برای تمامی دوست‌داران‌شان صبر جمیل از خداوند متعال آرزومندیم.

انتهای پیام

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار