پیام نماینده ولی فقیه و استاندار مازندران در پی شهادت سردار سلیمانی؛

راه پرافتخار و هدف درخشان شهید «قاسم سلیمانی» ادامه دارد

در پی شهادت سردار پرافتخار اسلام حاج «قاسم سلیمانی» نماینده ولی فقیه و استاندار مازندران پیامی صادر کردند.
کد خبر: ۳۷۷۳۰۳
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۳ - 03January 2020

راه پرافتخار و هدف درخشان شهید حاج «قاسم سلیمانی» ادامه خواهد داشتبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، در پی شهادت سردار پرافتخار اسلام حاج قاسم سلیمانی و شهدای همراه او بویژه مجاهد بزرگ اسلام جناب آقای ابومهدی المهندس، آیت الله «محمدباقر محمدی لائینی» نماینده ولی فقیه و «احمد حسین‌زادگان» استاندار مازندران پیامی صادر کردند.

در ابتدای این پیام آمده است: کبوتر عاشق و سردار میدان‌های بزرگ ایثار و جانفشانی، سردار حاج «قاسم سلیمانی» به افتخار شهادت در راه آرمان‌های انقلاب اسلامی و صیانت از مظلومان و ستمدیدگان نائل آمد.

آن مجاهد پرافتخار و بزرگ اسلام و قهرمان جبهه‌های مقاومت، که سال‌ها در صحنه‌های مختلف و خطیر دفاع از ارزش‌ها و آرمان‌های حضرت امام خمینی (ره)، پیروی از منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، دوران دفاع مقدس و مبارزه جانفشانانه با شرارت طلبان و تکفیری‌ها در راستای صیانت از حریم آل الله (علیهم السلام) عزیزترین گوهر حیات خود را در طبق اخلاص نهاد، آسمانی شد و به شهیدان خدایی پیوست.

آنان که این جنایت بزرگ را رقم زدند، آگاه باشند که هر ایرانی انقلابی و هر کودک خفته در گهواره در منطقه، راه پرافتخار و هدف درخشان شهید حاج «قاسم سلیمانی» را با مباهات و آرزو ادامه خواهد داد و این بیرق به اهتزاز درآمده بر علیه ستمکاران و اشرار هرگز بر زمین نخواهد ماند و جنایتکاران بی‌گمان تاوان سخت و سنگینی پس خواهند داد.

اینجانبان شهادت سردار و مجاهد بزرگ اردوی اسلام و بزرگ قهرمان عرصه مقابله با ستم و دفاع از ستمدیدگان، شهید حاج قاسم سلیمانی و شهدای همراه را به پیشگاه حضرت بقیة ‌الله‌ارواحنا فداه، مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، خانواده‌های والامقام شهدا و ایثارگران و ملت بزرگ ایران اسلامی تبریک و تسلیت عرض می‌کنیم.

اکنون وقت آن است تا همه آحاد مردم بصیر و شهیدپرور ایران و مردم ولایتمدار مازندران، برای بزرگداشت یاد و نام آن بزرگمرد به کلام گوهربار رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) اقتدا کنیم که فرمود: ملت ایران یاد و نام شهید عالی‌ مقام سردار سپهبد «قاسم سلیمانی» و شهدای همراه او بویژه مجاهد بزرگ اسلام جناب آقای ابومهدی المهندس را بزرگ خواهد داشت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار