پیام تسلیت اداره کل حفظ آثار مازندران در پی شهادت شهید «سلیمانی»؛

انتقام خون حاج «قاسم سلیمانی» و همراهانش را می‌گیریم

اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مازندران در پی شهادت جانسوز سردار دل‌ها سپهبد شهید حاج «قاسم سلیمانی» پیام تسلیتی صادر کرد.
کد خبر: ۳۷۷۳۰۵
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۲ - 03January 2020

انتقام حاج «قاسم سلیمانی» و همراهانش را می‌گیریمبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مازندران در پی شهادت جانسوز سردار دلها سپهبد شهید حاج «قاسم سلیمانی» پیام تسلیتی صادر کرد.

در ابتدای این پیام آمده است: خبر تلخ شهادت سردار پرافتخار سپاه اسلام سپهبد شهید حاج «قاسم سلیمانی» حزن و اندوهی جانکاه بر دلهای مردم عزیز ایران اسلامی و ملت آزادی‌خواه جهان اسلام نشاند.

شهادت باعظمت این مجاهد بزرگ اسلام و مالک اشتر زمان را به پیشگاه حضرت ولیعصر (عج)، مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، خانواده محترم ایشان و همه دوستداران حریم ولایت تبریک و تسلیت میگوییم.

بی‌شک با شهادت مردان خدا پرچم اهل بیت (ع) بر زمین نمی‌افتد و دلاورانی از جنس سلیمانی قوی‌تر و محکم‌تر آن را برمی‌دارند و مقاوم‌تر این راه پر افتخار را ادامه می‌دهند.

قطعا این شهادت برای تمامی سربازان گمنام امام زمان (عج) انگیزه بیشتری برای مبارزه در جبهه‌های مقاومت اسلامی به ارمغان می‌آورد و به تنهایی برای وحدت مسلمین و مبارزان جبهه حق کافی است.

دوست و دشمن بدانند «قاسم سلیمانی»های بسیاری در ایران و در سراسر جهان اسلام و میان تمامی حق‌طلبان و آزادگان دنیا، وجود دارند و دیری نمیگذرد که انتقام حاج «قاسم سلیمانی» و همراهانش گرفته خواهد شد.

ما ایرانیان غیور و باشرف، بر سر خون شریف‌ترین مردان این سرزمین با کسی تعارف نداریم و خون تمامی مردان شما را خواهیم ریخت تا درس عبرتی باشد برای همه دوستان و هم پیمانان خبیث شما.

اداره کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس مازندران ضمن اعلام انزجار از این جنایت خبیثانه آمریکای جنایتکار اعلام می‌دارد: به دشمنان اسلام و ایران خصوصا جنایتکاران ملعونی که چنین کرده اند توصیه می‌کنیم خود را برای مبارزه ای سخت و تمام عیار آماده کنند؛ مبارزه ای که در آن حق پیروز است و باطل نابود شدنی!

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار