نماینده مردم مازندران در خبرگان رهبری:

سردار «سلیمانی» به قله افتخارات خود نائل آمد

نماینده مردم مازندران در خبرگان رهبری به مناسبت شهادت سردار سپهبد شهید حاج «قاسم سلیمانی» پیامی صادر کرد.
کد خبر: ۳۷۷۳۱۸
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۳ - 03January 2020

سردار «سلیمانی» به قله افتخارات خود نائل آمدبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، آیت الله «سیدرحیم توکل» نماینده مردم مازندران در خبرگان رهبری به مناسبت شهادت سردار سپهبد شهید حاج «قاسم سلیمانی» پیامی صادر کرد.

در ابتدای این پیام آمده است: سرانجام مردان الهی که عمر خود را وقف اعتلای دین و خدمت به مردم می‌کنند، چیزی بالاتر از شهادت نیست و سردار سلیمانی به دست اشق‌الاشقیاء عالم یعنی آمریکا از میان ما رخت بربست.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری شهادت را پاداش ارجمند مردان مردی دانست که برای اسلام و امت اسلامی و در مسیر مبارزه با نیروهای شیطانی از هیچ فداکاری و ایثار دریغ نمی‌ورزند.

توکل شهادت سپهبد قاسم سلیمانی را دمیده شدن روح تازه‌ای بر جان جوانان جهان اسلام دانست و افزود: شهادت این سرباز ولایت پاداش شایسته برای آن بزرگ‌مرد بود ولی سند مرگ حضور آمریکا در منطقه و نقاط مختلف جهان خواهد بود.

وی مسئولیت انتقام این حرکت تروریستی آمریکا را متوجه همه آزادگان و طرفداران جریان مقاومت در سراسر جهان ذکر کرد و یادآور شد: حرکت مذبوحانه آمریکا در ترور سردار سلیمانی و همراهان گرانقدر او، تیرک ترک‌خورده آمریکا در جهان را فرو خواهد پاشید و موجب زایش هزاران فرمانده جوان برای جبهه مقاومت خواهد شد.

این استاد برجسته دروس خارج فقه شهادت سردار قاسم سلیمانی را به حضرت ولی‌عصر (عج‌الله)، نائب امام زمان، جهان اسلام، ملت بزرگ ایران و به خانواده عزیز و فداکار و ولایی این شهید والامقام تبریک و تسلیت گفت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار