امام جمعه اراک:

جوانان با غیرت ما راه سلیمانی‌ها را ادامه خواهند داد

آیت الله «قربانعلی دری نجف آبادی» گفت: جوانان با غیرت ما راه سلیمانی‌ها را ادامه خواهند داد، سلیمانی‌ها نمرده اند و نمی‌میرند و همواره جاودان هستند و تا قیام قیامت در دنیای اسلام خواهند درخشید.
کد خبر: ۳۷۷۳۲۵
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۶ - 03January 2020

جوانان با غیرت ما راه سلیمانی ها را ادامه خواهند دادبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از استان مرکزی، آیت الله «قربانعلی دری نجف آبادی» در خطبه‌های عبادی سیاسی این هفته نماز جمعه اراک اظهار داشت: اکثر جنایاتی که این روزها در بخش‌هایی از افغانستان و پاکستان اتفاق می‌افتد ریشه در نقشه‌های آمریکا دارد و این جبهه نفاق سال‌هاست با این اقدامات خود سبب شده است که این مناطق روی خوش نبیند. ایجاد جریان القاعده و طالبان تنها گوشه ای از اقداماتی است که آمریکا در منطقه انجام داده است که خوشبختانه با رهنمودهای هوشمندانه رهبری و دلسوزی و درایت ایشان همه نقشه های دشمنان نقش بر آب شده است و تنها رو سیاهی آن برای دشمنان باقی مانده است.

وی با اشاره به ابعاد والای شخصیتی سردار شهید «قاسم سلیمانی» بیان کرد: شهید سلیمانی فرمانده کم نظیر و حتی بی نظیری بود که مایه افتخار اسلام و قرآن است. منش او برگرفته از سیره اهل بیت و دانشگاه امام حسین (ع) بود. این نابغه جهان اسلام نه تنها در داخل کشور، بلکه در کشورهای همسایه از جمله سوریه اقدامات فداکارانه‌ای انجام داد و سبب شد تا این کشورها از چنگال مزدورانی چون اسرائیل و آمریکا مصون بمانند.

امام جمعه اراک ادامه داد: شجاعت و دلاوری‌های این شهید باعث شد تا نیروهای حزب الله تنها با شش لشکر در برابر تجهیزات و نیروهای قدر داعش صف آرایی کنند و با کمترین امکانات ممکن آنها را از منطقه فراری دهند. مطمئنا فتوای جهادی علمای اسلام تنها دلیل بیرون راندن داعش از منطقه نبود و ساماندهی و فداکاری‌های نیروهای مجاهد اسلام در قالب نیروهای حشد الشعبی یکی از اصلی ترین دلایل این پیروزی بود.

خطیب جمعه اراک با تاکید بر اینکه آمریکا با شهادت سردار سلیمانی و برخی از یاران ایشان مرتکب حماقت بزرگی شد، تصریح کرد: آیا با این جنایت های بی شمار که چیزی جز روسیاهی و خفت برای آمریکا به همراه ندارد می توان با یزید زمانه معامله کرد؟ بی شک مذاکره با آمریکا، رابطه با گرگ صفتانی است که دنیا تاکنون به خود ندیده است و به دلیل اقدامات و بدقولی های گذشته شان به هیچ عنوان قابل اعتماد نیستند.

آیت الله دری نجف آبادی تاکید کرد: آمریکا اگر واقعا دغدغه از بین بردن تروریست ها داشت و خواهان بیرون راندن آنها از منطقه بود، هیچ گاه سردار سلیمانی و یاران با وفای ایشان را به شهادت نمی رساند، بلکه از آنها بواسطه اقدامات بی نظیرشان تشکر هم می کرد. متاسفانه کسانی که عامل از بین رفتن داعش و جبهه کفر بودند توسط آمریکا و خفاش های کور دل او به شهادت رسیدند، اما خداوند را شکر می کنیم که بنابه فرموده امام سجاد(ع) دشمنان ما انسان های احمقی هستند و زمینه نابودی خود را به دست خودشان فراهم می کنند.

وی افزود: جوانان با غیرت ما راه سلیمانی ها را ادامه خواهند داد. سلیمانی ها نمرده اند و نمی‌میرند و همواره جاودان هستند و تا قیام قیامت در دنیای اسلام خواهند درخشید.

وی گفت: آمریکا فعلا در خواب خرگوشی است و به زودی شاهد انتقام سخت ایران خواهد بود. ملت ما این جنایت ها را فراموش نمی کنند و تا زمانی که حیات بشر پابرجاست، این جنایات چون لکه ننگی بر پیکره دشمن باقی خواهد ماند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها