نماینده ولی فقیه در سمنان:

سردار سلیمانی نماد وحدت و اتحاد جهان اسلام بود

آیت‌الله «سیدمحمد شاهچراغی»در پی شهادت سردار قاسم سلیمانی پیام تسلیتی صادر کرد و گفت: سلیمانی نماد وحدت و اتحاد جهان اسلام بود و خون پاکش افق‌های جدیدی را برای وحدت بیشتر جهان اسلام خواهد گشود.
کد خبر: ۳۷۷۳۵۱
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۳ - 03January 2020

به گزارش دفاع‌پرس از سمنان، آیت‌الله «سیدمحمد شاهچراغی» نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان در پی شهادت سردار قاسم سلیمانی پیام تسلیتی صادر کرد.

در این پیام آمده است: سردار سرافراز جهان اسلام «سپهبد قاسم سلیمانی» که فروغ چهره‌اش به روشنایی خورشید، غرورش به غرور قله‌ها، جوششش به فوران چشمه‌ها، توفندگی‌اش به تپش اقیانوس‌ها، لطافتش به لطافت گلبرگ لاله‌ها و سخاوتش به ریزش بهاران ابرها می‌ماند به لقاءالله پیوست و با آسمانیان مصاحب شد، شهادت این یار صدیق و بازوی پرتوان مقام معظم رهبری را از سوی مردم شهیدپرور و انقلابی، علما و روحانیت، حوزه‌های علمیه، ائمه جمعه و همه مجاهدان فی سبیل‌الله، رزمندگان، خانواده معظم شاهد استان سمنان به محضر حضرت بقیة‌الله الاعظم و حضرت آیت‌الله خامنه‌ای و جبهه مقاومت اسلامی و همسر فداکار و بیت مکرم و معزز ایشان تبریک و تسلیت عرض می‌کنم.

در ادامه این پیام آمده است: آری، سلیمانی نماد وحدت و اتحاد جهان اسلام بود و خون پاکش افق‌های جدیدی را برای وحدت بیشتر جهان اسلام خواهد گشود، جبهه مقاومت اسلامی و جهان، انتقام حاج قاسم و ابومهدی المهندس را با فتح قدس شریف خواهند گرفت و جهان بدون آمریکا را تجربه خواهند کرد.

در این پیام می‌خوانیم: امروز انتقام خون حاج قاسم سلیمانی یک مطالبه اسلامی است نه ایرانی، حاج قاسم بنیان‌گذار هسته‌های مقاومت بین‌المللی اسلامی در دوران اخیر بود و همه آزادی خواهان جهان، خونخواه خون پاک و تاریخ‌ساز او خواهند بود و صهیونیسم خبیث بداند شهادت سردار مقاومت اسلامی زنگ زوال سریع‌تر رژیم اشغالگر را زودتر از سال ۲۰۲۵ به صدا درخواهد آورد.

در ادامه این پیام آمده است: این‌جانب به تأسی از رهبر فرزانه انقلاب مجدداً شهادت این اسوه شجاعت و تقوای را به ملت ایران اسلامی تسلیت عرض نموده، رحمت واسعه الهی و مصاحبت با حضرت اباعبدالله الحسین (ع) برای آن شهید والامقام و همراهان شهیدش و صبر جمیل و اجر جزیل را برای خانواده معظم ایشان و همه رزمندگان اسلام و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از درگاه خداوند متعال مسألت دارم. دوام سلامت و عزت و سربلندی و اقتدار آن رهبر عالی‌قدر را از درگاه خداوند متعال خواهانم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار