امام جمعه زنجان:

خط مقاومت و جهاد با انگیزه مضاعف ادامه خواهد داشت

امام‌جمعه زنجان گفت: با شهادت سردار «سلیمانی» انتقام سختی در انتظار جنایتکاران است و خط مقاومت و جهاد با انگیزه مضاعف ادامه خواهد داشت.
کد خبر: ۳۷۷۳۵۷
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۹ - 03January 2020

خط مقاومت و جهاد با انگیزه مضاعف ادامه خواهد داشت

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از زنجان، آیت‌الله «علی خاتمی» امام‌جمعه زنجان ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه زنجان با اشاره به اینکه شهادت، دری از درهای بهشت است، اظهار داشت: جهاد زیباترین لباس بر تن انسان‌های با تقواست و کسی که خدا را بندگی کند، هیچ‌گاه از چیزی نمی‌ترسد.

وی با اشاره به اینکه خداوند لباس تقوا بر تن عاشقان خود می‌کند، ادامه داد: هر کس مسیر جهاد را زایل کند خداوند عذاب الهی را بر او نازل می‌کند.

آیت الله خاتمی با بیان اینکه شهادت این سردار بزرگ را به پیشگاه مقدس امام زمان، رهبر معظم انقلاب اسلامی و پیشگاه ملت بزرگ ایران اسلامی تبریک و تسلیت می‌گویم، افزود: جهاد در راه خدا از جایگاه ویژه‌ای در اسلام برخوردار است و سردار بزرگ اسلام، مالک اشتر علی زمان حاج «قاسم سلیمانی» پس از سال‌ها جهاد در راه خدا به آرزوی خود رسید.

امام جمعه زنجان در ادامه با اشاره به پیام مقام معظم رهبری در مورد شهادت حاج «قاسم سلیمانی» گفت: بنا به فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی انتقام سختی در انتظار تروریست‌ها است و خط مقاومت از عاملان شهادت حاج «قاسم سلیمانی» انتقام سختی خواهند گرفت.

وی خاطرنشان کرد: همه در کشور، گوش به فرمان مقام معظم رهبری هستیم و باید یک صدا و یک سخن از کشور شنیده شود.

آیت‌الله خاتمی با اشاره به سه روز عزای عمومی در کشور، ادامه داد: همه در چهارچوب و در یک راستا عمل خواهیم کرد.

وی با اشاره به اینکه واقعه کربلا، تسلی بخش شهادت سردار «سلیمانی» در این روزها خواهد بود، اظهار کرد: سردار «سلیمانی» تربیت شده امام راحل است و هرچه خون شهیدان ریخته شود ملت ایران بیدارتر می‌شود.

امام جمعه زنجان اظهار کرد: صدها سال از واقعه عاشورا سپری می‌شود اما اسلام به واسطه شهادت مردان خدا زنده نگهداشته شده است.

آیت‌الله خاتمی با تاکید بر اینکه ملت ایران هیچ‌گاه از مرگ نهراسیده است، اظهار داشت: شهادت همچون ارثی از اولیاءالله به ما رسیده است و هشت سال مقاومت ملت ولایتمدار ایران اسلامی، پیروزی را در مقابل دشمنان اسلام محقق کرد.

وی ادامه داد: فقدان سردار «سلیمانی» برای ملت ایران تلخ خواهد بود اما ادامه مبارزه و پیروزی‌های ایران کام جنایتکاران را تلخ‌تر خواهد کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار