وزیر بهداشت در هویزه:

تردید ندارم که سردار سلیمانی در لحظه شهادت «فزت و رب الکعبه» را خواند

سعید نمکی گفت: من تردید ندارم سردار سلیمانی در لحظه‌ای که به شهادت رسید این واژه و جمله زیبای آقا امیرالمؤمنین بر زبانش جاری بود که «فزت و رب الکعبه» چرا که او سال‌ها در انتظار شهادت بود.
کد خبر: ۳۷۷۳۵۹
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۳ - 03January 2020

تردید ندارم که سردار سلیمانی در لحظه شهادت «فزت و رب الکعبه» را خواند

به گزارش دفاع پرس از اهواز، «سعید نمکی» وزیر بهداشت امروز در حاشیه افتتاح پروژه‌های بهداشتی درمانی شهرستان هویزه، با اشاره به رابطه خود با سردار سلیمانی، اظهار داشت: ارتباط من با این شهید بزرگوار و سردار رشید اسلام به دلیل نزدیکی کاری در سازمان برنامه و بودجه که آن زمان مسئولیت منابع بخش دفاع و امنیت را داشتم، یک رابطه کاری و یک رابطه بسیار تنگاتنگ و عاطفی بود.

وی افزود: من تردید ندارم سردار سلیمانی در لحظه‌ای که به شهادت رسید این واژه و جمله زیبای آقا امیرالمؤمنین بر زبانش جاری بود که «فزت و رب الکعبه» چرا که او سال‌ها در انتظار شهادت بود.

وزیر بهداشت ادامه داد: امیدوارم که خداوند روح آن بزرگوار را با معصومین و با حضرت اباعبدالله الحسین محشور گرداند.

نمکی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: این داغ برای ما داغ سنگینی است و من تسلیت می‌گویم به همه مردم ایران و همه مستضعفانی که حضور این مرد بزرگ یک قوت قلب برای آنها در منطقه بود. 

وی تصریح کرد: شهید سردار سلیمانی در نقاط مختلف جهان برای جلوگیری از بروز تروریسم به منطقه و خنثی کردن شرارت‌های آمریکا، صهیونیست ها و عوامل‌شان جانفشانی کرد. 

وزیر بهداشت گفت: اما می دانم که خون انسان های بزرگ مانند خون همه شهدا بانی خیر، برکت و رویش نهال جدیدی برای انقلاب اسلامی در سرتاسر جهان خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها