امام جمعه بروجرد:

گفتار، رفتار و سیره سردار سلیمانی شهید گونه بود

حجت الاسلام و المسلمین «سید علی حسینی» گفت: سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی گفتار، رفتار و سیره‌اش شهید گونه بود،‌اتکا به قدرت لایزال الهی، همبستگی  و مهربانی از اصول سرفرازی ملت‌ها هستند که این شهید بزرگوار در مسیر آن قدم برداشت و هرکجا وظیفه داشت حضور پیدا می‌کرد.
کد خبر: ۳۷۷۳۷۱
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۴ - 03January 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خرم آباد، حجت الاسلام و المسلمین «سید علی حسینی» در خطبه های نماز جمعه این هفته بروجرد اظهار داشت: پرچم سردار سلیمانی به دست شاگردان او برافراشته خواهد ماند.

امام جمعه بروجرد گفت: سردار قاسم سلیمانی یک شخصیت جهانی بود و مستضعفان جهان او را دوست داشتند، نتیجه شهادت وی نابودی اسرائیل است.

وی با تاکید بر اینکه سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی گفتار، رفتار و سیره‌اش شهیدگونه بود، تاکید کرد:‌ ‌اتکا به قدرت لایزال الهی، همبستگی  و مهربانی از اصول سرفرازی ملت‌ها  هستند که این شهید بزرگوار در  مسیر آن قدم برداشت و هرکجا وظیفه داشت حضور پیدا می‌کرد.

خطیب نماز جمعه بروجرد بیان کرد: پرچم سردار قاسم سلیمانی بر زمین نخواهد ماند زیرا این شهید جوان ها و سربازان بسیاری را مانند خودش تربیت کرده است.

حجت الاسلام والمسلمین سید علی حسینی اضافه کرد: اگر سردار سلیمانی  ۳۰ سال پیش شهید می شد به اندازه شهادت وی در این زمان تاثیر نداشت، شهادت این بزرگ مرد برای مردم ایران اسلامی بسیار سخت است.

وی ادامه داد: شهادت قاسم سلیمانی ریشه آمریکا و اسرائیل را بین می برد.

امام جمعه بروجرد گفت افزود: آرزوی دیرینه سردار سلیمانی شهادت بود، که در بهترین زمان نصیب او شد.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی اظهارداشت: رضا خان تلاش های فراوان کرد تا حجاب را از ملت ایران بگیرد ولی موفق نشد آنها خواستند تا با ترویج بی بندباری جوانان را غربزده کنند ولی موفق نشدند.

خطیب جمعه بروجرد بیان کرد: رزمایش مشترک ایران، چین و روسیه برگزار و در این مانور بزرگ عظمت ایران به جهانیان نشان داده شد.

وی در ادامه اضافه کرد: بامداد جمعه ۱۳ دی سردار سرافراز اسلام قاسم سلیمانی به همراه ابومهدی مهندس از فرماندهان مقاومت پس از عمری مجاهدت در حمله بالگردهای آمریکایی در فرودگاه بغداد به شهادت رسید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار