مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خوزستان:

خون شهید حججی باعث نابودی داعش و خون شهید سلیمانی باعث نابودی اسرائیل خواهد شد

سردار محمد علی‌پور گفت: خون شهید حججی باعث نابودی داعش شد و خون شهید سلیمانی نیز باعث نابودی اسرائیل خواهد شد و همانگونه که راه کربلا به یک مسیر بین‌المللی تبدیل شده است بی‌شک راه قدس نیز به یک مسیر معنوی جهان اسلام تبدیل خواهد شد.
کد خبر: ۳۷۷۳۸۳
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۸ - 03January 2020

خون شهید حججی باعث نابودی داعش و خون شهید سلیمانی نیز باعث نابودی اسرائیل خواهد شد

به گزارش خبرنگار دفاع پرس از اهواز، سردار «محمد علی‌پور» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان با ارسال پیامی شهادت سردار سپهبد «قاسم سلیمانی» را تسلیت گفت.

در این پیام آمده است: شهادت سردار سلیمانی را به پیشگاه حضرت ولی‌عصر (عج)، رهبر معظم انقلاب اسلامی، امت شهیدپرور، خانواده معظم شهداء و رزمندگان جبهه مقاومت تبریک و تسلیت می‌گویم.

شهادت سردار دل‌ها، حاج «قاسم سلیمانی»، دیگر بار چهره ننگین آمریکا را به عنوان دشمن اصلی ملت‌های آزادیخواه منطقه بیش از پیش افشا کرد.

رئیس جمهور دلقک و احمق آمریکا بداند که تنها چند ساعت از شهادت سردار سلیمانی نگذشته ولی خون ملت ایران به جوش آمده است و همه دنیا شاهد هستند که در صدها شهر و روستای ایران صدای انتقام خواهی مردم گوش دنیای استکبار را کر کرده است.

در ادامه این پیام آمده است؛ خون شهید حججی باعث نابودی داعش شد و خون شهید سلیمانی نیز باعث نابودی اسرائیل خواهد شد و همانگونه که راه کربلا به یک مسیر بین‌المللی تبدیل شده است بی‌شک راه قدس نیز به یک مسیر معنوی جهان اسلام تبدیل خواهد شد.

اینجانب به عنوان خدمتگزار مردم خوزستان در حوزه دفاع مقدس شهادت سردار سلیمانی را محضر خانواده معظم شهدای هشت سال دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم و جبهه مقاومت تبریک و تسلیت می‌گویم و شک ندارم که همه دنیا به زودی شاهد انتقام سخت و محقق شدن وعده رهبر معظم انقلاب اسلامی خواهند بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار