امام جمعه بجنورد:

سرعت زوال اسرائیل با شهادت سردار «سلیمانی» بیشتر خواهد شد

امام جمعه بجنورد گفت: دشمن به خیال این‌که مقاومت را از مسیر خارج کند سردار سلیمانی را کشت، اما سخت در اشتباه است، زیرا جوانان ما راه را پیداکرده‌اند و با شهادت سردار سلیمانی سرعت زوال اسرائیل، بیشتر خواهد شد.
کد خبر: ۳۷۷۴۰۳
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۹ - 03January 2020

سرعت زوال اسرائیل با شهادت سردار «سلیمانی» بیشتر خواهد شدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خراسان شمالی، حجت‌الاسلام والمسلمین «ابوالقاسم یعقوبی» امام جمعه شهرستان بجنورد در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان اظهار کرد: فرماندهان دلاور دنیای اسلام از مالک اشتر امیرالمومنین تا سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، ذخایر اسلام برای مقابله با دشمنان هستند.

وی سردار سلیمانی را برای رهبری همانند مالک اشتر برای امیرالمومنین (ع) عنوان کرد و گفت: دشمن وقتی نام مالک را می‌شنید می‌ترسید و اگر می‌دانست مالک کجاست برای کشتنش مسابقه می‌گذاشت، سردار سلیمانی نیز همین‌گونه بود و دشمن سردار سلیمانی را در اوج نامردی و با شیطنت به شهادت رساند.

یعقوبی با بیان اینکه رهبر انقلاب، شهید سلیمانی را سرمایه جهان اسلام نامیدند، ادامه داد: این سردار بزرگ به آرزوی دیرینه اش رسید و با شهادت جاودانه شد و آنکه خسارت دیده دنیای اسلام است.

امام جمعه بجنورد درخصوص شخصیت شهید سلیمانی گفت: او سرداری با اخلاص بود و برای مقام، شهرت و ثروت کار نکرد، بی نام و نشان خدمت‌های زیادی در جای جای ایران و در هرجا که جهان اسلام نیاز داشت، انجام داد.

وی ادامه داد: سردار سلیمانی فردی ولایت پذیر بود و سوریه و عراق را از دست داعشی‌ها نجات داد و جبهه مقاومت وامدار فکر، خلاقیت و شجاعت شهید سلیمانی است.

یعقوبی بیان داشت: شهید سلیمانی کاری کرد که ریل مقاومت به راه افتاد و حال دشمن به خیال این‌که مقاومت را از مسیر خارج کند او را کشت، اما سخت در اشتباه است، زیرا جوانان ما راه را پیداکرده‌اند و با شهادت سردار سلیمانی سرعت زوال اسرائیل، بیشتر خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار