نماینده ولی فقیه در مازندران:

انتقام سختی در انتظار نیروهای متجاوز آمریکایی است/ سردار «سلیمانی» در دل ملت‌ها جای داشت

آیت الله «محمدباقر محمدی لائینی» گفت: انتقام سختی در انتظار نیروهای متجاوز آمریکایی خواهد بود و ملت ایران با شهادت سردار سلیمانی‌ها از پای نمی‌نشینند.
کد خبر: ۳۷۷۴۰۴
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۸ - 03January 2020

انتقام سختی در انتظار نیروهای متجاوز آمریکایی است / سردار «سلیمانی» در دل ملتها جای داشتبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، آیت الله «محمدباقرمحمدی لائینی» نماینده ولی فقیه در مازندران در خطبه‌های نمازجمعه این هفته ساری با گرامیداشت شهادت سردار حاج «قاسم سلیمانی» با دعوت به تقوای الهی و پرهیزکاری، تقوا را بهترین دستاورد شهدا برشمرد و اظهار داشت: بهترین چیزی که روح حاج «قاسم سلیمانی» و ارواح مطهر شهدا را راضی و خشنود می‌کند، تقوای الهی است.

وی افزود: دستاورد شهید قاسم سلیمانی با تقوا حفظ خواهد شد و همه باید جان خود را تقدیم دوست کنیم و چه بهتر آنکه با شهادت، جان را نثار کنیم.

محمدی لائینی با گرامیداشت درپیش بودن ایام فاطمیه و شهادت حضرت زهرا (س)، به سالروز کشف حجاب توسط عمال رضاخانی اشاره کرد و گفت: این برنامه ننگین توسط رضاخان پیاده شده است و درود خدا به بانوان و خانواده‌هایی که زیربار سبک ننگین زندگی نمی‌روند و چادر پاک فاطمه زهرا را در زندگی حفظ کردند.

وی همچنین به رخداد ۱۸ دی ۵۷ و راهپیمایی و تظاهرات مردم ساری علیه رژیم شاه و تقدیم دو شهید اشاره کرد و گفت: در ۱۹ دی ماه ۵۷ نیز مردم قم حماسه‌ای عظیم و حضور بهنگام و به جا در دفاع از انقلاب خلق کردند.

امام جمعه ساری با اظهار اینکه مردم با بصیرت خود حماسه‌ای در دفاع از انقلاب خلق کرده‌اند به فرازی از بیانیه گام انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: آزادی، اخلاق، معنویت، استقلال، برادری و عزت به یک نسل و جامعه مربوط نیست تا در دوره‌ای بدرخشد و در دوره‌ای دیگر افول کند و هرگز نمی‌تواند مردمی را تصور کرد که از این چشم اندازهای مبارک دل زده شوند.

محمدی لائینی عنوان کرد: شعارهای انقلاب اسلامی جاوید و ابدی است و به زمان خاصی تعلق ندارد و در همه زمان‌ها مردم و فطرت آنان خواستار تحقق آرمان‌هایی است و هیچ‌گاه برای مردم دل زدگی به وجود نمی‌آید و هر وقت دل زدگی به وجود می‌آید به خاطر این است که مسئولان به این شعارها توجه نکردند و از آن فاصله گرفتند.

امام جمعه ساری با اظهار اینکه دل زدگی از عملکرد برخی مسئولان است، تصریح کرد: ما برای تحقق شعارها قربانی‌ها دادیم و شهادت جمعی از خوبان از جمله سردار رشید اسلام، دارای بزرگترین نشان افتخار و نشان ذوالفقار، قربانی در راه حق تعالی بوده است.

وی با بیان اینکه سردار سلیمانی، ۴۰ سال خدمت باافتخار در دفاع مقدس، دو دهه فرماندهی نیروهای قدس و حوزه مقاومت داشت و دنیا برای او حساب ویژه باز کرده بود گفت: کسی که دل‌های مسلمانان را به خود جذب کرده بود و مسلمانان کشورهای مختلف دنیا شهادت این سردار بزرگ را تسلیت گفتند.

نماینده ولی فقیه در مازندران یادآور شد: سردار سلیمانی در دل ملت‌ها جای داشت و همه مردم برای این حادثه متالم و ناراحت شدند و این حادثه نشان داد کسانی که رعایت حقوق بشر را سر می‌دهند، خودشان حقوق بشر را هیچ می‌انگارند و این حادثه یک تروریسم بین المللی و تجاوز به حاکمیت و خاک عراق بوده است.

محمدی لائینی با عنوان اینکه سردار سلیمانی نیروهایی مانند خود و بهتر از خود را تربیت کرده است تا راه وی را ادامه دهند گفت: ملت ایران شایستگی آن را دارد که سردارانی مانند سلیمانی‌ها را داشته باشد و فرزندان خود را به فرمان ایشان به دفاع از حرم و حوزه مقاومت فرستادند.

امام جمعه ساری به پیام تسلیت مقام معظم رهبری درپی شهادت سردار سلیمانی و سخن از انتقام سخت اشاره کرد و گفت: قطعاً انتقام سختی در انتظار نیروهای متجاوز آمریکایی خواهد بود و ملت ایران با شهادت سردار سلیمانی‌ها از پای نمی‌نشینند و به دنیای استکبار و ترامپ ظالم اعلام می‌کنیم، مملکت ما سردار سلیمانی‌ها فراوان هستند و پرچم ایشان را با افتخار به دست خواهیم گرفت و در انتظار انتقام سخت برای شما خواهیم بود.

انتهای پیام/
 

نظر شما
پربیننده ها