امام جمعه الیگودرز:

شهید سپهبد «قاسم سلیمانی»، نماد مبارزه برای رهایی مظلومان از دست ظالمان بود

حجت الاسلام «مهدی سرلک» گفت: سپهبد «قاسم سلیمان» پرورش یافته نهضت خمینی (ره) و سرباز رهبر انقلاب بود و نماد مبارزه برای رهایی مظلومان از دست ظالمان.
کد خبر: ۳۷۷۴۰۹
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۶ - 03January 2020

به گزارش  دفاع‌پرس از خرم آباد،  حجت الاسلام «مهدی سرلک»، امام جمعه الیگودرز اظهار داشت: اگر انسان فقط به مادیات توجه داشته باشد و از تقوی الهی، تفکر و ایمان فاصله بگیرد، هیچ تفاوتی با حیوان ندارد.

وی ادامه داد: حادثه صبحگاه امروز شهادت سپهبد شهید «قاسم سلیمانی» جهان اسلام را داغدار کرد، هرچند اسلام به این خون ها برای ایستادگی دربرابر دشمنان نیاز دارد، شهادت پاداش خداوند به مجاهدان اسلام است.

مهدی سرلک افزود: امروز مالک اشتر رهبر معظم انقلاب بدست شرورترین انسانها به شهادت رسید، آمریکایی ها مرتکب یک حماقت بزرگ شدند که در اقدامی بزدلانه این اقدام را انجام دادند، اما آنها بدانند انتقام سختی گرفته خواهد شد.

وی تصریح کرد: سپهبد سلیمانی بیش از هرچیزی دوست داشت سرباز ولایت خطابش کنند، او پرورش یافته نهضت خمینی (ره) و سرباز رهبر انقلاب بود و نماد مبارزه برای رهایی مظلومان از دست ظالمان.

سرلک گفت: شهادت این بزرگ مردموج جدید اتحاد و همدلی را درجبهه مقاومت به وجود خواهد آورد و برکات خون این شهدا بیشترخواهد شد.

ائمه جمعه الیگودرز خاطرنشان کرد: دشمنان بدانند ایران اسلامی سلیمانی های زیادی داردکه آماده مبارزه با استکبارهستند و صهیونیست ها نیزبدانند که زنگ زوال این رژیم زودتر به صدا درآمده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار