بیانیه مشترک سپاه نبی اکرم (ص) و قرارگاه منطقه‌ای نجف اشرف در پی شهادت سردار سپهبد سلیمانی:

حاج قاسم سلیمانی نه تنها یک شخص بلکه مکتبی تمام نشدنی است

سپاه نبی اکرم (ص) و قرارگاه منطقه‌ای نجف اشرف در پی شهادت سردار سپهبد سلیمانی بیانیه‌ای مشترک منتشر کرده و بر ادامه راه این شهید تاکید کردند.
کد خبر: ۳۷۷۴۱۰
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۶ - 03January 2020
حاج قاسم سلیمانی نه تنها یک شخص بلکه مکتبی تمام نشدنی استبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، سپاه نبی اکرم استان کرمانشاه و قرارگاه منطقه‌ای نجف در بیانیه ای مشترک  ضمن تبریک و تسلیت شهادت مجاهد عالی قدر حاج قاسم سلیمانی با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد:
 
سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی نه تنها یک شخص بلکه مکتبی تمام نشدنی است، از این پس رهروانش راهش را با تمام قوا ادامه خواهند دادند.

خبر شهادت جانسوز سردار رشید سپاه اسلام، سپهبد حاج قاسم سلیمانی اگرچه باعث تأسف و تألم شدید تمام مسلمانان و آزادمردان جهان گشت، اما واقعیت آن است که او امروز با برادران و همرزمانش زنده هستند و نزد پروردگارشان روزی می خورند.

سالها مجاهدت مخلصانه و شجاعانه در میدانهای مبارزه با شیاطین و اشرار عالم و سالها آرزوی شهادت در راه خدا، سرانجام سردار سلیمانی عزیز را به این مقام والا رسانید و خون پاک او به دست شقی‌ترین آحاد بشر بر زمین ریخت.

این سردار شهید در جبهه مقاومت و سرزمین شام در دفاع از حریم اهل بیت (ع) مردانه جنگید و نشان داد «کل یوم عاشورا» در رفتارش متجلی است؛ چه در سرزمین مادری و در دفاع از نظام اسلامی و چه در هزاران کیلومتر دورتر از خاک خود و دفاع از حرم عقیله بنی‌هاشم.

آرمان او اسلام بود و در این راه جان خود را نیز تقدیم کرد، چراکه معتقد بود دفاع از اعتقادات محصور به مرزهای جغرافیایی نیست و در هر عرصه‌ای باید آماده جان‌فشانی در این مسیر بود.

در ادامه این بیانیه آمده است: خباثت و حماقت نیروهای تروریست آمریکایی در ترور سردار سلیمانی، این شهید قهرمان و سردار مبارزه با تروریسم و افراط گرایی،  بدون تردید درخت مقاومت در منطقه و جهان را تنومندتر خواهد کرد.

سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه و قرارگاه منطقه ای نجف با تبریک و  تسلیت شهادت این مجاهد عالیقدر به محضر مقدس حضرت ولی عصر (عج)، رهبر عظیم الشان انقلاب اسلامی (مدظله العالی)، ملت شهید پرور استان کرمانشاه، آحاد رزمندگان جبهه مقاومت اسلامی وخانواده معظم و علاقمندان و ارادتمندان وی،  ضمن گرامیداشت یاد و خاطره‌ی این مجاهد مردمی جبهه مقاومت اعلام می دارد همچنان گوش به فرمان ولایت و آماده برای اجرای فرامین ایشان با پیروی و الگوگیری از شهدای عزیز اسلام و انقلاب اسلامی می باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار