امام جمعه آبادان:

سردار سلیمانی نماد تربیت شده مکتب اسلامِ ناب بود

حجت الاسلام علی ابراهیمی پور گفت: امروز یکی از سرافرازترین سربازان انقلاب و ولایت را از دست دادیم، سردار سلیمانی نماد تربیت شده مکتب اسلامِ ناب، امام (ره) و رهبری معظم انقلاب بود.
کد خبر: ۳۷۷۴۱۶
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۸ - 03January 2020

سردار سلیمانی نماد تربیت شده مکتب اسلامِ ناب، امام (ره) و رهبری معظم انقلاب بود

به گزارش دفاع‌پرس از خوزستان، حجت الاسلام «علی ابراهیمی پور» ظهر امروز در آئین عبادی سیاسی نماز جمعه آبادان اظهار داشت: امروز یکی از سرافرازترین سربازان انقلاب و ولایت را از دست دادیم، سردار سلیمانی نماد تربیت شده مکتب اسلامِ ناب، امام (ره) و رهبری معظم انقلاب بود.

وی افزود: سردار سلیمانی زندگی خود را وقف حضور در میدان‌های گوناگون جهاد کرده بود و بی‌وقفه در کنار مردم مظلوم جهان بود.

امام جمعه آبادان تصریح کرد: مردم به خوبی حضور خالصانه سردار سلیمانی در ایام سیل خوزستان و در میان مردم آسیب دیده از سیل را به یاد دارند، برای او مردم و خدمت‌رسانی به آنها اهمیت ویژه‌ای داشت.

حجت الاسلام ابراهیمی پور با تأکید بر اینکه جبهه استکبار و صهیونیست جهانی باید از امروز باید با کابوس نابودی روزگار بگذرانند، گفت: شهادت سردار رشید اسلام آغاز یک فصل جدید است و موجب اتحاد بیشتر مسلمانان جهان خواهد شد است.

وی یادآور شد: خون او برکت یک پیروزی گسترده است و انتقام سختی در انتظار دشمنان اسلام است. بی‌شک حاج قاسم نیروهای زیادی تربیت کرده که با اقتدار و انگیزه بیشتری وارد عمل خواهند شد.

این مقام مسئول افزود: سردار حاج قاسم سلیمانی در ایام عملیات پرفتوح کربلای ۵ و شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) به شهادت رسید که این دو مناسبت پیام‌های مهمی برای جهانیان دارد.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار