پیام سازمان بسیج جامعه پزشکی کشور به مناسبت شهادت حاج قاسم سلیمانی؛

حضور حاج قاسم سلیمانی در پست‌های امدادی جبهه مقاومت فراموش نمی‌شود

پزشکان و پرستاران خاطرات رافت شهید قاسم سلیمانی را در روز‌های حضورشان در پست‌های امدادی جبهه مقاومت فراموش نخواهند کرد و این خون پاک بر زمین ریخته تا ابد در سینه‌های ما خواهد جوشید.
کد خبر: ۳۷۷۴۱۸
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۶ - 03January 2020

حضور حاج قاسم سلیمانی در پست‌های امدادی جبهه مقاومت فراموش نمی‌شودبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، سازمان بسیج جامعه پزشکی کشور طی پیامی شهادت سردار سرلشکر قاسم سلیمانی را تسلیت گفت.

متن این پیام به شرح زیر است:

بسم رب الشهدا و الصدیقین
«وَلا تَحسَبَنَّ الَّذینَ قُتِلوا فی سَبیلِ اللَّهِ أَمواتًا بَل أَحیاءٌ عِندَ رَبِّهِم یُرزَقونَ»

خون پاک سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی و تنی چند از پاک‌ترین مجاهدین دوران غیبت توسط شقی ترینِ‌های روزگار بر زمین ریخت تا بار دیگر مردم ما از حقیقت راهی که در آن هستند غافل نشوند.

بی‌شک شهادت سردار دل‌ها، بار دیگر چهره ننگین آمریکا را به عنوان نماد استکبار، ظلم نهادینه شده و خونریزی، به ملت‌های منطقه نشان خواهد داد و درستی راه آن مجاهد بالله را بر سست عناصر داخلی یادآوری خواهد کرد.

امروز سردمداران دولت جنایتکار آمریکا مسرور از رسیدن به آرزوی دیرینه خود و شهادت رساندن حاج قاسم هستند، اما غافل از آن‌که هر قطره از خون حاج قاسم، در رگ‌های هزاران جوان مومن و انقلابی این مرز و بوم به ویژه در جای جای نظام سلامت خواهد جوشید و عواقب این جنایت آشکار، متوجه عاملین آن خواهد بود.

این سازمان شهادت مالک اشتر زمان، سردار سرلشکر حاج قاسم سلیمانی را محضر امام زمان (عج)، مقام معظم رهبری، ملت شریف ایران، شهدای بهداری جبهه مقاومت و یکایک همکاران‌مان درحوزه بهداشت و درمان و اعضاء پر تلاش سازمان بسیج جامعه پزشکی تبریک و تسلیت عرض می‌کند.

صد‌ها تن از پزشکان و پرستاران کشور خاطرات مهربانی و رافت شهید قاسم سلیمانی را در روز‌های حضورشان در پست‌های امدادی و درمانی جبهه مقاومت فراموش نخواهند کرد و این خون پاک بر زمین ریخته تا ابد در سینه‌های ما خواهد جوشید.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار