امام جمعه خرمشهر:

خون هر شهیدی که به زمین می‌ریزد اثری مثبت بر پیروزی مقاومت دارد

حجت الاسلام محمد جواد عادل پور با بیان اینکه آمریکا بداند خون هر شهیدی که به زمین می‌ریزد اثری مثبت بر پیروزی مقاومت دارد، گفت: پیروزی در دوران‌های مختلف اعم از پیروزی انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و جنگ ۳۳ روزه نتیجه خون همین شهداست.
کد خبر: ۳۷۷۴۲۳
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۶ - 03January 2020

خون هر شهیدی که به زمین می‌ریزد اثری مثبت بر پیروزی مقاومت دارد

به گزارش دفاع‌پرس از خوزستان، حجت الاسلام «محمد جواد عادل پور» در خطبه‌های نماز جمعه در مسجد جامع خرمشهر ترور سردار شهید سپهبد «قاسم سلیمانی» را اعلام جنگ علیه جبهه مقاومت دانست و اظهار داشت: آمریکا با این اقدام جنایت‌کارانه علیه جبهه مقاومت اعلام جنگ کرده است و باید منتظر مشت گره کرده و ضربه سخت جبهه مقاومت باشد.

وی افزود: این اقدام بیانگر سردرگمی آمریکا برای مقابله با جبهه مقاومت بود و ناشی از شکست‌های مستمر از سوی جبهه مقاومت است اما باید بداند با همین اقدام ضربه سختی را به خود وارد خواهد کرد.

حجت الاسلام عادل پور انتقام سخت جبهه مقاومت به اقدام تروریستی شب گذشته آمریکا که به شهادت سردار سلیمانی و چند تنی از فرماندهان حشد الشعبی انجامید را فرمان ولی امر مسلمین اعلام کرد و گفت: به استناد سخن ولی امر مسلمین، زمانه بزن و در رو گذشته است و جبهه مقاومت انتقام سختی از آمریکا خواهد گرفت.

وی افزود: شهید سلیمانی چهره ای بین‌المللی است و همه پایگاه مقاومت خواهان خون‌خواهی او هستند و با اعلام دستور ولی امر مؤمنین همه جبهه مقاومت مأمور ضربه زدن به آمریکاست.

امام جمعه خرمشهر از انتقام زود هنگام به حمله تروریستی شب گذشته خبر داد و گفت: انتقام نزدیک است و همه ما منتظر هستیم.

حجت الاسلام عادل پور با بیان اینکه آمریکا بداند خون هر شهیدی که به زمین می‌ریزد اثری مثبت بر پیروزی مقاومت دارد، تأکید کرد و پیروزی در دوران‌های مختلف اعم از پیروزی انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و جنگ ۳۳ روزه را نتیجه خون شهدا دانست.

وی در پایان گفت: شهدا و آرزوی شهادت آموزه ملت ایران است و ملت ایران نام سردار سلیمانی را بزرگ خواهد داشت و این چیزی است که آمریکا از آن بی اطلاع است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار