امام جمعه بوشهر:

سردار شهید سپهبد قاسم سلیمانی مالک اشتر زمان بود

آیت الله صفایی بوشهری سردار سپهبد قاسم سلیمانی را  مالک اشتر زمان دانست و گفت: سردار سپهبد قاسم سلیمانی در راه خدمت به مردم مسلمان به دست جنایتکاران به شهادت رسید.
کد خبر: ۳۷۷۴۲۸
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۶ - 03January 2020

به گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، حضرت آیت الله صفایی بوشهری نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه بوشهر در پی شهادت سردار سپهبد قاسم سلیمانی در پیام تسلیتی اظهار داشت: شهادت آسمانی سردار والامقام شهید سردار سپهبد قاسم سلیمانی فرمانده گرانقدر و پر افتخار نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران و جمعی از یارانش به دست جنایت پیشگان و شیطان صفتان آمریکایی به محضر مبارک حضرت بقیة الله الاعظم (روحی فداه) و مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه‌ای (دامت برکاته العالیه) و تمامی مردم مسلمان جهان اسلام و مردم عزیز ایران تسلیت عرض می‌کنم.

امام جمعه بوشهر در این پیام با بیان اینکه بی‌تردید تاریخ ایران و جهان اسلام تدابیر، خدمات و مجاهدت‌های آن سردار جان‌نثار را فراموش نخواهد کرد آورده است: مجاهدت‌های دیرینه و انقلابی آن مجاهد مخلص سبب اقتدار خط مقاومت در لبنان، سوریه و عراق و حفظ استقلال و پایداری آن کشورها در برابر تروریسم آمریکایی در قالب داعش و غیر از آن شد و عامل شکست مزدوران ایران‌ستیز جهان استکبار به دور از مرزهای ایران و حفظ امنیت ایران اسلامی بود.

نماینده ولی‌فقیه در استان بوشهر، ایمان کامل، تقوای بالا، اخلاق پسندیده، اخلاص، بصیرت، مجاهدت تام، خستگی ناپذیری، عشق به اسلام و مردم مسلمان، استکبار ستیزی، حضور به موقع و کار آمد در تمامی صحنه‌های سرنوشت ساز را از ویژگی‌های سردار سپهبد قاسم سلیمانی نام برد.

صفایی بوشهری افزود: شجاعت، شهادت طلبی، دانش بالای فرماندهی و ولایتمداری کم نظیر نسبت به مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای(دامت برکاته العالیه) از دیگر  ویژگی‌های آن سردار محبوب و گرانقدر بود.

وی سردار سپهبد قاسم سلیمانی را  مالک اشتر زمان دانست و تصریح کرد: سردار سپهبد قاسم سلیمانی در راه خدمت به مردم مسلمان به دست جنایتکاران به شهادت رسید.

نماینده ولی‌فقیه در استان بوشهر با تاکید  بر این نکته که  سران آمریکا، رژیم اشغالگر قدس و ارتجاع کور منطقه کیفر این جنایت را به موقع خواهند دید خاطرنشان کرد: بی تردید سران امریکا، رژیم اشغالگر قدس و ارتجاع کور منطقه کیفر این جنایت را به موقع خواهند دید و مردم مسلمان و انقلابی این جنایت و شهادت ابو مهدی المهندس فرمانده حشد الشعبی و گروهی از یارانش را پاسخی کوبنده و سهمگین خواهند داد و سرافرازی و پیروزی بزرگ به یاری خداوند و عنایت ویژه حضرت حجه بن الحسن (عج) و همت و مجاهدت های رزمندگان جهان اسلام رقم خواهد خورد.

صفایی بوشهری تاکید کرده است: باید آمریکا و مزدورانش بدانند که اگر یک سردار سلیمانی را به شهادت رساندند که شهادت فخر اولیای الهی و آرزوی دیرینه وی بود هزاران سردار دیگر به پا خواهند خواست و از حریم اسلام و کشورهای مسلمان و ایران اسلامی دفاع خواهند کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار