فرمانده گروه ۲۴ بعثت نیروی زمینی سپاه بروجرد:

شمارش معکوس نابودی رژیم صهیونیستی با شهادت «سردار سلیمانی» سرعت گرفت

سرهنگ حجت اله صالح نژاد گفت: شمارش معکوس نابودی رژیم صهیونیستی با شهادت سردار سلیمانی سرعت گرفت و جبهه مقاومت با اتحاد بیشتر به راه خود ادامه می‌دهد.
کد خبر: ۳۷۷۴۴۱
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۴ - 03January 2020

به گزارش دفاع‌پرس از خرم آباد، سرهنگ حجت اله صالح نژاد در جمع مردم عزادار شهرستان بروجرد اظهار داشت: پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران مبارزه با استکبار آغاز شد و در آن زمان منافع استکبار و غرب به خطر افتاد و پس از آن در دوران هشت سال جنگ تحمیلی به ندای امام (ره) لبیک گفتیم و در صحنه ها با اتحاد پیروز شدیم.

وی با اشاره به شهادت سردار سلیمانی افزود: سردار سلیمانی شخصیتی منحصر به فرد بود به طوری که در نظر سنجی چندین ساله سردار سلیمانی یکی از محبوب ترین سیاست مداران در بین مردم جهان بود و شهید سلیمانی به هیچ حزب و گروهی تعلق نداشت و حزب شهید سلیمانی، ولایت بود.

فرمانده گروه ۲۴بعثت نیروی زمینی سپاه بروجرد عنوان کرد: صبر و شکیبایی که در دوران مبارزات سردار سلیمانی دیده شده نسبت به خیلی از سیاستمداران بیشتر است و وعده الهی در مورد آنانی که فرمود آنانی که به خدا ایمان آورده و صبر پیشه می کنند پیروزی از آن آنان است در مورد شهید سلیمانی محقق شد.

وی بیان کرد: شهید سلیمانی در هر جبهه ای که وارد می شد پیروزی را به دنبال داشت و در دوران هشت سال جنگ تحمیلی بسیار به شهادت نزدیک می شد ولی خدا این نعمت عظیم را برای ما نگه داشت تا به وسیله سردار دلها جبهه مقاومت را شکل بدهیم.

صالح نژاد گفت: یکی از راهبردهای رژیم صهیونیستی بحث عدم تشکیل هلال شیعی بود اما سردار سلیمانی با مقاومت جانانه و به رهبری امام خامنه ای و یاری رزمندگان جبهه مقاومت در چند کشور این را تشکیل داد و درعراق، سوریه، لبنان، فلسطین هلال شیعی شکل گرفت.

وی تصریح کرد: شمارش معکوس نابودی رژیم صهیونیستی با شهادت سردار سلیمانی سرعت گرفت و جبهه مقاومت با اتحاد بیشتر به راه خود ادامه می دهد.

فرمانده گروه ۲۴بعثت نیروی زمینی سپاه بروجرد  خاطرنشان کرد: سردار سلیمانی تمام عمر را در صرف اسلام و انقلاب کرد و در همه جبهه های داخلی و خارجی در خط مقدم بود و سال گذشته از دستان رهبری بالاترین نشان لیاقت خود را که نشان ذوالفقار بود دریافت کردند و همیشه خود را سرباز ولایت می دانستند.

وی اظهار داشت: دشمنان به شدت از قدرت و جذبه سردار سلیمانی هراس داشتند و در هر جبهه ای که وارد می شدند سبب خوشحالی دوستان و رزمندگان شده و ثابت می کردند که پیروزی از آن جبهه حق است.

صالح نژاد افزود: سردار سلیمانی شجاع و بی باک بود و در هر جبهه ای که وارد می شد با برنامه ریزی به پیروزی می رسیدو بارها از رهبری درخواست داشتند تا برای شهادتش دعا کند.

وی عنوان کرد: در دهه اول انقلاب، ضد انقلاب و دشمنان خارجی تلاش داشتند تا با توطئه هایی، تعادل انقلاب را بر هم بزنند اما با رهبری امام (ره) و حمایت مردم این انقلاب در مسیر پیروزی به حرکت خود ادامه داد و ان شاالله این پرچم به دستان مبارک امام زمان عج می رسد.

فرمانده گروه ۲۴بعثت نیروی زمینی سپاه بروجرد تصریح کرد: ملت ایران با اتحاد بیشتر به راه خود ادامه خواهد داد و تعدادی از مسئولان که گاهی ندای ارتباط با آمریکا راسر می دهند بدانند دیگر خبری نیست و پشت پرده جنایت آمریکا رو شده است.

به گفته وی آمریکا با این حرکت ناجوانمردانه مطمئن باشد که جبهه مقاومت شکل بهتری به خود گرفته و در جبهه های مختلف دشمن را شکست می دهند و با اتحاد بیشتر حلقه مقاومت محکم تر و با سرعت بیشتری به راه خود ادامه می دهد.

وی گفت: زمانی که انقلاب تشکیل شد ما سبزپوشان غسل شهادت کردیم و حاضریم جان خود را در راه انقلاب و اسلام تقدیم کنیم و این شهادت سردار سلیمانی چراغ پر فروغی خواهد بود برای راه مانده ای که در پیش داریم و پیروزی از آن ماست.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار