یادداشت/ محمدامین میربلوچ‌زهی

برای جنگ میان اسلام و کفر آماده و رزمنده‌ایم

در جبهه جهاد، ایثار و شهادت برای جنگ میان اسلام و کفر و نابودی مستکبران آماده و رزمنده‌ایم.
کد خبر: ۳۷۷۴۶۱
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۱ - 03January 2020

برای جنگ میان اسلام و کفر آماده و رزمنده ایمگروه استان‌های دفاع‌پرس - محمدامین میربلوچ‌زهی؛ در جبهه جهاد، ایثار و شهادت برای جنگ میان اسلام و کفر و نابودی مستکبران آماده و رزمنده‌ایم.

درس اسلام به جهان بشریت مقاومت و مقابله با ظلم و ستم مستکبران و حاکمان فاسد و استعمارگران بوده و در ادامه مسیر و راه خونبار شهیدان سرباز و سردار و فرمانده و رزمنده برای نثار خون، جان و مال مصمم‌اند.

دنیای کفر، شرک، ظلم، ستم و بی عدالتی بداند که سربازان اسلام برای نجات امت همه تن در صحنه حاضر و آماده‌اند و برای حفظ عزت و اقتدار اسلام عاشقانه و مشتاقانه جان می‌دهند.

هزاران جان برای عزت اسلام تقدیم و اعلام می‌کنیم برای نجات امت در سراسر دنیا و میهن آماده‌ایم و جام شهادت را ظفرمندانه سر می کشیم تا ریشه ظالمان و مستکبران خشکانده شود.

سردار سرافراز حاج قاسم سلیمانی جانانه در صحنه ماند و از حریم اسلام و انقلاب دفاع کرد و هم اینک در عرصه کارزار همه مان حاج قاسم هستیم و شجاعانه از حریم اسلام دفاع می کنیم.

شهیدان اسلام و میهن چه غرور آفرین و عزتمندانه رفتند و نام نیک از خود برجای گذاشتند، حال ما مانده ایم و آرزوی شهادت در جبهه اسلام و کفر و با صدای رسا اعلام می داریم نجات و حفظ اسلام را با نثار خون و جان و مال خود بیمه کرده ایم و تا زنده ایم، رزمنده ایم.

به دنیا اعلام می‌داریم خون هزاران شهید تقدیم راه عزت اسلام و انقلاب و میهن و با تمام وجود با توطئه های دشمنان مقابله می کنیم و هرگز دست از ارزشهای والای مان نمی کشیم و هر جای دنیا باشد، کام دشمنان را تلخ نموده و در جبهه حق بر علیه باطل به امید پروردگار در صحنه آماده رزم و پیکاریم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار