سخنگوی ارتش:

ترور «سردار سلیمانی» انسجام ملی را بیشتر می‌کند

سخنگوی ارتش گفت: ترور ناجوانمردانه شهید حاج «قاسم سلیمانی» بدون شک اتحاد و انسجام ملت ایران را بیشتر و محکم‌تر خواهد کرد.
کد خبر: ۳۷۷۴۷۹
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۹:۳۸ - 03January 2020

ترور «سردار سلیمانی» انسجام ملی را بیشتر می‌کندبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ دوم شاهین تقی خانی معاون فرهنگی و روابط عمومی و سخنگوی ارتش در گفت‌وگو با رادیو اقتصاد در واکنش به شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی، گفت: با توجه به شرایط موجود، خباثت آمریکا بار دیگر یادآور شد که همه ما از نیرو‌های مسلح گرفته تا آحاد مردم باید در بصیرت و هوشیاری کامل باشیم.

وی گفت: آمریکای جنایتکار با این اقدام تروریستی خود دوباره ثابت کرد که خباثت آمریکا تمام شدنی نبوده و به هیچ وجه این دولت تروریست قابل اعتماد نیست و بر همین اساس لازم است اتحاد و همدلی مردم روز به روز قوی‌تر بشود.

سخنگوی ارتش افزود: بدون شک شهادت شهید سردار سپهبد سلیمانی بر آمادگی روحی و رزمی و همدلی نیرو‌های مسلح ما خواهد افزود.

سرتیپ دوم تقی خانی تاکید کرد: سربازان ولایت در نیرو‌های مسلح ضمن محکوم کردن این اقدام دشمن، مصمم‌تر از گذشته و تحت پرچم ولایت حافظ نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و ملت خواهند بود.

وی گفت: ترور ناجوانمردانه شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی بدون شک اتحاد و انسجام ملت ایران را بیشتر و محکم‌تر خواهد کرد و دولت جنایتکار آمریکا بداند اینگونه اقدامات خباثت آمیز او خللی در اراده مردم ایران ایجاد نخواهد کرد.

سخنگوی ارتش تصریح کرد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی، ما شهدای زیادی را در جریان ترور‌های دشمنان تقدیم کرده ایم از جمله شهید قرنی، شهید صیاد شیرازی، شهدای هسته ای، شهید همدانی و ...، اما همیشه پس از شهادت این عزیزان پرچم پرافتخار آن‌ها به دست دیگر همرزمانشان سپرده شده و راه پرافتخار آن‌ها منسجم‌تر و قویتر ادامه داشته و خواهد داشت.

انتهای پیام/341

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار