انتقام سخت/ حجت‌الاسلام شیرازی:

انتقام خون «سردار سلیمانی» پایان کار استکبار است

نماینده ولی فقیه در نیروی قدس سپاه گفت: انتقام خون شهید «حججی» پایان داعش بود و انتقام شهادت سپهبد «سلیمانی» پایان کار استکبار است.
کد خبر: ۳۷۷۴۸۲
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۹:۵۰ - 03January 2020

انتقام خون «سردار سلیمانی» پایان کار استکبار استبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام «علی شیرازی» نماینده ولی فقیه در نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مراسم بزرگداشت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی که شامگاه جمعه در مسجد جامع قلهک برگزار شد، با تسلیت شهادت «سردار سلیمانی» و همرزمانش، اظهار داشت: امروز حادثه سختی برای ملت ایران و همرزمان سردار سلیمانی و بخصوص برای فرماندهی معظم کل قوا رخ داد. این رخ داد اگر چه برای ما یک مصیبت است، اما برای سردار سلیمانی یک آرزو بود و یک عمر به دنبال شهادت بود.

وی با اشاره به آشنایی و دوستی ۳۸ ساله خود با سردار سلیمانی، خاطرنشان کرد: او از پیش از انقلاب سرباز انقلاب و امام خمینی (ره) بود، او از اولین روز‌ها کار وارد جنگ شد و در عملیات فتح المبین با پیشنهاد آقا محسن (محسن رضایی) فرمانده وقت سپاه به فرماندهی تیپ منصوب شد و تا پایان جنگ و تا روزی که فرمانده نیروی قدس سپاه شد من یک زره تکبر در او ندیدم.

نماینده ولی فقیه در نیروی قدس سپاه با بیان اینکه اخلاص، تدین و ولایت مداری او زبان زد بود، گفت: او عاشق مبارزه با دشمنان اسلام و انقلاب اسلامی بود، او هیچ گاه فرمانده سنگر نشین نبود، برای اولین بار نبود که آمریکایی‌ها از سفر سردار سلیمانی مطلع بودند و برای آسیب رساندن به او نقشه می‌کشیدند، سردار سلیمانی در جنگ لبنان، سوریه، عراق و افغانستان صد‌ها بار تا مرز شهادت رفت و دشمنان بار‌ها برای ترور او تلاش کرده بودند.

حجت‌الاسلام شیرازی با اشاره به رشادت‌های سپهبد شهید سلیمانی در محور مقاومت، تاکید کرد: در افغانستان یک بار هواپیمای او در فرودگاه طالبان نشست، اما او هیچ گاه زره‌ای ترس به خود راه نداد، او بار‌ها جان خود را برای دفاع از مردم افغانستان، سوریه و عراق و لبنان به خطر انداخت و در جنگ ۳۳ رژیم صهیونیستی بار‌ها تلاش کردند تا او شهید شود. سردار سلیمانی مانند شیر درمقابل دشمنان می‌ایستاد، دشمنان او را مانع نفوذ خود در منطقه می‌دانست و بار‌ها تهدید کردند و حتی یک بار آمریکایی‌ها پیام دادند که ما می‌دانیم که شما کجا هستید، اما سردار سلیمانی یک بار هم دوچار تزلزل نشد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به رشادت و روحیه انقلابی سپهبد شهید سلیمانی اشاره کرد و گفت: سردار سلیمانی خستگی ناپذیر بود و اصلا خستگی را نمی‌شناخت و بسیار اثر گزار بود و مثل او در اثر بخشی کلام، کم داریم.

نماینده ولی فقیه در نیروی قدس سپاه با اشاره به محبوبیت خاص سپهبد شهید سلیمانی، افزود: سردار سلیمانی با مردم زندگی می‌کرد و درد‌مند مردم بود و همواره مطالبات مردم را دنبال می‌کرد.

حجت‌الاسلام شیرازی با اشاره به ولایت پذیری و ولایت دوستی سردار سلیمانی، گفت: او عاشق ولایت و ذوب در ولایت بود، شهید سلیمانی پودر شد، «ابومهدی المهندس» و پور جعفری هم قطعه قطعه شدند.

وی خاطرنشان کرد: نیاز به انتقام ملت ایران نیست، مردم سوریه، عراق، لبنان، یمن و افغانستان انتقام سردار سلیمانی را خواهند گرفت.

نماینده ولی فقیه در نیروی قدس سپاه در ادامه تصریح کرد: آمریکا کار اشتباهی کرد و جبهه مقاومت او را از این کار پشیمان خواهد کرد، انتقام شهید سلیمانی از انتقام شهید حججی سخت‌تر خواهد بود.

حجت‌الاسلام شیرازی با بیان اینکه انتقام خون شهید حججی پایان داعش بود و انتقام شهادت سپهبد شهید سلیمانی پایان کار استکبار است، تاکید کرد: آمریکایی‌ها خود اعتراف کرده اند که اشتباه کرده اند، اما دیگر فایده‌ای ندار؛ ملت مسلمان انتقام سختی از آمریکایی‌ها خواهند گرفت.

وی گفت: آمریکایی‌ها فکر می‌کردند با شهادت سردار سلیمانی انتقام نابودی داعش را از او می‌گیرند، اما اشتباه بزرگی مرتکب شدند.

انتهای پیام/341

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار