پیام تسلیت مدیر کل آموزش و پرورش لرستان به مناسبت شهادت سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی

«رضا زینی‌وند مقدم» مدیر کل آموزش و پرورش لرستان در پیامی شهادت سپهبد «قاسم سلیمانی» را تسلیت گفت.
کد خبر: ۳۷۷۴۸۸
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۸ - ۲۲:۴۵ - 03January 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خرم آباد، «رضا زینی وند مقدم» به مناسبت شهادت سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی

متن پیام مدیرکل آموزش و پرورش لرستان به این شرح است:

وَلَا تَقُولُوا لِمَنْ يُقْتَلُ فِي سَبِيلِ اللَّهِ أَمْوَاتٌ ۚ بَلْ أَحْيَاءٌ وَلَٰكِنْ لَا تَشْعُرُونَ ﴿١٥٤﴾

و به آنان که در راه خدا کشته می شوند مرده نگویید، بلکه (در عالم برزخ) دارای حیات اند، ولی شما (کیفیت آن حیات را) درک نمی کنید.

پاسدار سرافراز اسلام، فرمانده شجاع جبهه‌های حق علیه باطل، اسوه جهاد و اخلاص، امیر قلبها, سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی به مولایش سیدالشهدا و همرزمان شهیدش پیوست و آسمانی شد و همه مسلمانان جهان بویزه ملت ایران در غم جانکاه او به سوگ نشست.

شهادت بهترین پاداش و هدیه مجاهدت، فداکاری و مظلومیت آن مجاهد پر افتخار هشت سال دفاع مقدس، مدافع حریم و حرمت اهل بیت عصمت و طهارت، در مبارزه با اشرار، متحجرین، منافقین و مستکبرین و همچنین تلاش بی وقفه وی برای صلح،آرامش و امنیت در منطقه خاورمیانه و جهان بود که طینت پلید و خبیث استکبار جهانی در راس آن آمریکای جنایتکار و ایادی دست نشانده اش را افشا کرد و حقانیت و مظلومیت ملت بزرگ ایران و همه ملت های ستم دیده و آزادیخواه جهان را به اثبات رساند. حاج قاسم سلیمانی را باید سردار بیدارگری، آزادگی ، صلح، آرامش و امنیت لقب داد زیرا مردانه در این راه کوشید و از پای ننشست تا به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

هر چند شهادت ناباورانه آن بزرگ مرد نستوه و همراهان شهیدش به ویژه شهید ابومهدی المهندس ثلمه ی مولمه ایست, اما قطره قطره خون آن عزیزان در رگ‌های یکایک امت واحده اسلامی به جوش می آید و موجب بیداری، وحدت و انسجام و استحکام بیشتر آنان و جهان اسلام و انقلاب خواهد شد.

 شهادت این شهیدان والا مقام را به پیشگاه حضرت بقیه الله الاعظم ارواحنا فداه،رهبری معظم انقلاب مدظله العالی، دولتمردان ومسئولین نظام مقدس جمهوری اسلامی و ملت شریف و داغدار ایران و عراق، دلیرمردان سپاه پاسداران که در غم فرمانده و همرزم عزیزشان سوگوارند و همه نیروهای ظفرمند مسلح,  همچنین بیت شریف معزایشان تبریک و تسلیت عرض می نمایم .

ما زنده به عشقیم و سزاوارتریم

بر دار ستم همیشه سردارتریم

این راه بلند است و شهادت باز

ما را بکشند باز بیدارتریم

 انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار