سردار اشتری:

آمریکا منتظر انتقام سخت جبهه مقاومت باشد

فرمانده نیروی انتظامی با تأکید بر اینکه آمریکا و ترامپ منتظر انتقام سختی از سوی جبهه مقاومت باشد، گفت: سردار سلیمانی متعلق به همه مردم بود و همه اقشار او را دوست داشتند.
کد خبر: ۳۷۷۴۹۷
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۸ - ۲۱:۵۷ - 03January 2020

آمریکا منتظر انتقام سخت جبهه مقاومت باشدبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‎پرس، سردار «حسین اشتری» فرمانده نیروی انتظامی شامگاه جمعه در مراسم گرامی‌داشت شهید سپهبد سلیمانی و شهدای مدافع امنیت که در شبستان امام خمینی (ره) حرم حضرت معصومه (س) برگزار شد، با بیان اینکه شهدای عرصه نظم و امنیت و شهدای مدافعین حرم و وطن بر گردن این ملت حق دارند، اظهار داشت: اگر رشادت‌های شهدا نبود این امنیت باثبات و مثال زدنی در کشور وجود نداشت.

وی با بیان اینکه امنیت امروز خود را مرهون شهدا هستیم، افزود: در حوادث آبان که در آن یک موضوع اجتماعی موجب ایجاد مسائل امنیتی شد و حوادثی نگران کننده رخ داد، رزمندگان اسلام و شهدای امنیت این توطئه را خنثی کردند.

فرمانده نیروی انتظامی تصریح کرد: بعد از حادثه به وقوع پیوسته در آبان مهمترین عاملی که توطئه و فتنه امنیتی و به عبارت مقام معظم رهبری جنگ امنیتی را خنثی کرد عنایات الهی و تدابیر حکیمانه رهبر معظم انقلاب بود.

وی ادامه داد: در کشور‌های دیگر اتفاقاتی رخ می‌دهد، اما به دلیل نداشتن فرماندهی مقتدر و حکیم حوادث طولانی می‌شود و خساراتی را به بار می‌آورد.

سردار اشتری گفت: از جمله مواردی که در آبان موجب نابودی فتنه شد، وجود رزمندگانی بود که در عرصه داخلی کشور حضور فعال داشتند و توطئه‌های دشمنان را خنثی کردند و عامل بعدی نیز مردم بودند که به سرعت موضع‌گیری کرده و خط بطلانی بر جنگ امنیتی و فتنه بزرگی که در حال شکل گیری بود، کشیدند.

وی اضافه کرد: در آبان در رأس همه فتنه گران آمریکا، اسرائیل، عربستان، منافقین و سلطنت طلبان بودند که خوشبختانه با آگاهی مردم به سرعت خاموش شد.

نیرو‌های نظامی و انتظامی با قدرت و هشیاری در تمام عرصه‌ها حضور دارند

فرمانده نیروی انتظامی بیان کرد: رزمندگان اسلام، نیرو‌های نظامی و انتظامی با قدرت و هشیاری در تمام عرصه‌ها حضور دارند و در تمام مرز‌ها و داخل شهر‌ها آمادگی دارند که با اشراف کامل اطلاعاتی فتنه‌ها را خنثی کنند.

وی با بیان اینکه خون شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی اثرات بسیاری در جبهه مقاومت دارد، افزود: اتحاد ایجاد شده در جبهه مقاومت نشان داد که خون این شهید بزرگوار موجب تقویت جبهه مقاومت در سراسر دنیا شده است.

سردار اشتری بیان کرد: حاج قاسم سلیمانی به مدت ۴۰ سال در دفاع مقدس، حوادث داخلی و اتفاقات خارج از کشور مجاهدت کرد و اگر رشادت‌های ایشان و شهدای مدافع حرم نبود امنیت امروز را نداشتیم.

وی با اشاره به اینکه شهید حاج قاسم سلیمانی در دوران دفاع مقدس بیشترین خدمت را به امنیت کشور داشت، افزود: تا امروز نیز این انسان بزرگ بالاترین خدمت را به مظلومین کشور‌های دیگر داشته است.

فرمانده نیروی انتظامی، شهید سپهبد سلیمانی را اسوه مبارزه با تروریسم دانست و تصریح کرد: شهید سلیمانی اگر در عراق و سوریه حضور یافت برای امنیت کشور‌های مسلمان و زنان و مردان این سرزمین‌ها بود.

وی حضور شهید سپهبد سلیمانی را برای برقراری صلح و امنیت دانست و افزود: اینکه امروز مردم کشور‌های مختلف از شهادت ایشان نگرانند به دلیل این است که ایشان محبوب قلوب و حافظ امنیت بود.

سردار اشتری بیان کرد: داعش آمده بود که همه را از تیغ رد کند، اما شهید سلیمانی با داعش مبارزه کرد و داعش را به زانو در آورد و حکومت داعش را سرنگون کرد که اقدامی بسیار بزرگ است.

بالاترین تروریسم ترامپ است

وی بالاترین تروریسم را ترامپ دانست و افزود: اگر آمریکا امروز علیه حاج قاسم جنگ به راه می‌اندازند و ایشان را به شهادت می‌رساند به دلیل حمایت و پیرویشان از تروریسم است.

فرمانده نیروی انتظامی بیان کرد: کسانی که ادعای مبارزه با تروریسم دارند، همیشه ثابت کرده‌اند که حافظ مردم نیستند.

وی گفت: اگر کسی مقابل ایادی آمریکا که جنگ نیابتی راه انداخته بایستد و با آن مقابله کند، آمریکا آن را تروریسم می‌داند.

سردار اشتری اظهار داشت: آمریکا و اسرائیل باید بداند که خون شهید بزرگوار سلیمانی در تمام جهان و در رگ جوانان و آزادی خواهان جاری شده است.

وی با تأکید بر اینکه آمریکا و ترامپ منتظر انتقام سختی از سوی جبهه مقاومت باشد، افزود: سردار سلیمانی متعلق به همه مردم بود و همه اقشار او را دوست داشتند.

انتهای پیام/341

نظر شما
پربیننده ها