موسس و تولیت مدارس علمیه خواهران و برادران نورآباد:

نام سردار سلیمانی در منطقه جاودانه خواهد ماند

حجت‌الاسلام «سعید امیدیان» در پیامی با تسلیت شهادت سردار سرافراز اسلام سپهبد حاج قاسم سلیمانی و همرزمانش، تصریح کرد: نام سردار بزرگ و پرافتخار اسلام در منطقه جاودانه خواهد ماند.
کد خبر: ۳۷۷۵۲۱
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۸ - ۰۰:۰۹ - 04January 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خرم آباد، حجت‌الاسلام «سعید امیدیان» عضو شورای حوزه علمیه استان لرستان و موسس و تولیت مدارس علمیه خواهران و برادران نورآباد، در پیامی با تسلیت شهادت سردار سرافراز اسلام سپهبد حاج قاسم سلیمانی و همرزمانش، تصریح کرد: نام سردار قلب‌ها در منطقه جاودانه خواهد ماند و منشاء اتحاد و انسجام و رویش محور مقاومت می‌شود.

متن این پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَیٰ نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا (آیه ۲۳ سوره احزاب)

شهادت سردار مقتدر و محبوب، مجاهد مخلص، مالک اشتر زمان حاج قاسم سلیمانی، قلوب آزاد مردان را جریحه دار کرد.

نقش ارزشمند سمبل اخلاق و معنویت در صیانت از حرم اهل بیت (ع) و حریم میهن اسلامی فراموش‌شدنی نیست و نام سردار قلب ها در منطقه جاودانه خواهد ماند.

پرچم برافراشته مقاومت و استکبارستیزی، با خون مطهر او و همرزمانش بالنده و خاورمیانه را گورستان تروریست‌های دولتی آمریکا خواهد کرد.

آسمانی شدن این بزرگمرد نقطه عطف و فصل جدیدی را ایجاد خواهد کرد و منشأ اتحاد و انسجام و رویش محور مقاومت می شود.

اینجانب شهادت چهره بین المللی مقاومت و سردار بزرگ و پرافتخار اسلام را محضر مبارک حضرت ولی عصر (عج)، فرماندهی کل قوا، مردم مجاهد ایران و همرزمانش تبریک و تسلیت عرض کرده و علو درجات را برای سردار بزرگ اسلام و همرزمان عزیزش به ویژه شهید ابومهدی المهندس از خداوند منان مسئلت دارم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار