علمای اهل سنت سیستان و بلوچستان حادثه تروریستی عراق را محکوم کردند

علمای اهل سنت سیستان و بلوچستان حادثه تروریستی عراق و واقعه ناگوار شهادت سردار شهید حاج «قاسم سلیمانی» را محکوم کردند.
کد خبر: ۳۷۷۵۲۴
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۸ - ۰۰:۱۶ - 04January 2020

علمای اهل سنت سیستان و بلوچستان حادثه تروریستی عراق را محکوم کردندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از زاهدان، علمای اهل سنت سیستان و بلوچستان به دنبال وقوع حادثه تروریستی در کشور عراق و شهادت سردار رشید سپاه اسلام این عمل ننگین و جنایتکارانه آمریکایی ها را محکوم کردند.

واکنش مولوی عبدالحمید اسماعیل‌زهی به ترور سردار قاسم سلیمانی

شیخ‌الاسلام مولوی «عبدالحمید اسماعیل زهی» امام جمعه اهل سنت زاهدان ترور سردار قاسم سلیمانی توسط آمریکا را محکوم کرد و شهادت ایشان را به مقام معظم رهبری و ملت ایران تسلیت گفت.

شیخ‌الاسلام مولانا عبدالحمید طی سخنانی در مراسم امروز نماز جمعه اهل سنت زاهدان (13 دی 1398) با اشاره به شهادت سردار قاسم سلیمانی، اظهار داشت: سردار قاسم سلیمانی و بعضی از مقامات الحشدالشعبی عراق در فرودگاه بغداد مورد حملۀ راکتی آمریکا قرار گرفته و به درجۀ رفیع شهادت نایل شدند.

وی گفت: آمریکا با این کار خود حادثۀ بسیار تلخ و ناگواری را رقم زد و مرتکب جنایت بزرگی شد. لذا ما این جنایت را به شدت محکوم می‌کنیم.

امام‌جمعه زاهدان اهل سنت افزود: شاید در دنیا کسی نباشد که با نام سردار قاسم سلیمانی آشنایی نداشته باشد. معدود افرادی در دنیا هستند که تجربه‌ها و مهارت‌های نظامی سردار قاسم سلیمانی را دارا باشند.

مولانا عبدالحمید اظهار داشت: هم ملت ایران و هم حاکمیت و دولت با شهادت سردار قاسم سلیمانی یکی از پایه‌های نظامی مهم خود را از دست داد. ما این مصیبت را به رهبر معظم انقلاب و به دولت و ملت ایران تسلیت می‌گوییم.

واکنش شیخ الحدیث مولوی «عبدالرحمن ملازهی» امام جمعه اهل سنت چابهار به ترور حاج قاسم

مولوی «عبدالرحمن ملازهی» گفت: متاسفانه در بامداد امروز با خبر شدیم که جنگنده‌های اشغالگر آمریکا در بغداد طی یک حمله‌ای فرمانده [نیروی قدس]‌ سپاه پاسداران ایران قاسم سلیمانی و چندی دیگر از همراهانش را به شهادت رسانده است.

وی افزود: این ضایعه را نخست به خانواده ایشان، مقام معظم رهبری و نظام جمهوری اسلامی ایران تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال برای رفتگان عفو، غفران و بخشش را خواهانیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار