پیام تسلیت مدیرکل بنیاد مسکن استان لرستان به مناسبت شهادت سپهبد «قاسم سلیمانی»

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان لرستان در پیامی شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی را تسلیت گفت.
کد خبر: ۳۷۷۵۳۰
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۸ - ۰۰:۲۴ - 04January 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خرم آباد، «مسعود رضایی» مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان لرستان در پیامی شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی را تسلیت گفت.

متن این پیام بدین شرح است:

منَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَی نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا ﴿۲۳ احزاب﴾

سرداربزرگ و پرافتخار اسلام بعد از سالها مجاهدت مخلصانه در راه مبارزه با استکبارجهانی واشرارمنطقه و پس از یک عمر مجاهدت در راه ارزشهای دین مقدس اسلام و دفاع از مستضعفان عالم به آرزوی دیرینه خود که همان شهادت در راه خدا و ارزشهای مکتب سید شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) نائل گردید.

سردار سلیمانی در طول چهل سال حیات طیبه نظام مقدس جمهوری اسلامی همواره در میدان جهادومقاومت حضور داشت و لحظه ای دست از مقاومت نکشید. رشادت های این سرباز فدایی اسلام در جنگ تحمیلی و مبازه این سردار رشید انقلاب با تکفیری ها و داعش و سایر تروریست های دست‌پرورده آمریکا، هرگز از یادهای مردم قدرشناس ایران اسلامی و ملت های آزاده خواه جهان نخواهد رفت.

اینجانب ضمن محکومیت اقدام تروریستی و جنایتکارانه نیروهای آمریکایی در به شهادت رساندن مجاهد بزرگ، سردار سرفراز سپاه اسلام سپهبد حاج قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و جمعی از یارانش، این ضایعه بزرگ را به رهبر معظم انقلاب اسلامی و فرمانده معظم کل قوا، نیروهای مسلح بویژه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، مردم بزرگ ایران اسلامی و خانواده بزرگوار ایشان تبریک و تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال برای سردار بزرگ اسلام علو درجات و همنشینی با سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و برای خانواده معزز و سایر بازماندگان صبر و بردباری مسئلت دارم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها