فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان:

سردار شهید «قاسم سلیمانی» به ما ثابت کرد که مقاومت راهگشاست

سردار پاسدار «مظاهر مجیدی» گفت: آن‌چه که از شخصیت شهید سپهبد حاج «قاسم سلیمانی» می‌آموزیم، این است که نباید در راهی که می‌رویم، شک کنیم؛ چراکه او امروز به ما ثابت کرد که مقاومت راهگشاست.
کد خبر: ۳۷۷۵۳۱
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۸ - ۰۱:۳۴ - 04January 2020

به گزارش دفاع‌پرس از همدان، سردار پاسدار «مظاهر مجیدی» فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان، جمعه شب (13 دی) در مراسم بزرگداشت سردار سپهبد شهید «حاج قاسم سلیمانی»، با تقدیر از حضور پرشور مردم در نماز جمعه و راهپیمایی در محکومیت عملیات تروریستی دولت آمریکا، اظهار داشت: ارتش مهدی موعود (عج) در حال شکل‌گیری است و حاج قاسم نیز به این قافله پیوست.

سردار مجیدی با بیان اینکه حوادث ۴۰ ساله گذشته جای شکی برای انسان در دشمنی آمریکا با ایران باقی نگذاشته است، افزود: از سال ۱۳۳۲ تاکنون، آمریکا بارها بدعهدی خود را اثبات کرده است؛ اما برخی هنوز شک داشتند.

فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان با اشاره به اینکه سردار سلیمانی از خود گذشت تا دین و ایران باقی بماند، تصریح کرد: سردار سلیمانی وجودش را وقف نظام مقدس جمهوری اسلامی کرده بود.

وی با بیان اینکه آمریکا مصداق پلیدی و خباثت است، ادامه داد: آن‌چه که از شخصیت شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی می‌آموزیم، این است که نباید در راهی که می‌رویم، شک کنیم؛ چراکه او امروز به ما ثابت کرد که مقاومت راهگشاست.

سردار مجیدی با اشاره به اینکه تا چهلم سردار سلیمانی، برنامه‌های ‌ویژه‌‌ای داریم، خاطرنشان کرد: حضور گسترده و باشکوه مردم همدان در راهپیمایی ضدآمریکایی، در کشور بازتاب گسترده‌ای یافت که همین جا از آن‌ها قدردانی می‌کنم.

وی گفت: گاهی خون شهید برای از بین بردن شک لازم است و این خون شهید سلیمانی بود که بار دیگر راه حق را روشن کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار