هم‌زمان با سالروز ولادت حضرت زینب (س)؛

فروش بیمه کوثر به ۲۰ هزار میلیارد ریال رسید

فروش شرکت بیمه کوثر در تاریخ یازدهم دی‌ماه و هم‌زمان با سالروز ولادت حضرت زینب (س) با تلاش و همکاری کارکنان و شبکه فروش به ۲۰ هزار میلیارد ریال رسید.
کد خبر: ۳۷۷۵۷۹
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۰ - 04January 2020

فروش بیمه کوثر به ۲۰ هزار میلیارد ریال رسیدبه گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، مدیر بازاریابی و فروش بیمه‌کوثر، اظهار داشت: فروش شرکت تا تاریخ یازدهم ماه جاری و طی کمتر از ۱۰ ماه، با ۶۷ درصد رشد نسبت به مدت مشابه سال گذشته به مرز ۲۰ هزار میلیارد ریال رسید.

لاله کریمی با بیان این که در مدت مشابه سال گذشته فروش شرکت ۱۱ هزار و ۸۷۰ میلیارد ریال بود، افزود: برنامه فروش امسال شرکت در ابتدای سال عدد ۱۸ هزار میلیارد ریال تعیین شده بود که اکنون از این عدد عبور کرده‌ایم.

وی مدیریت فروش و انتخاب بازار مناسب با تاکید بر سودآوری صورت‌های مالی را از جمله اهداف کلان شرکت در بخش فروش دانست و گفت: در ابتدای سال سودآور کردن عملیات بیمه‌گری هم‌زمان با اصلاح ترکیب فروش سرلوحه برنامه‌های شرکت قرار گرفت و اکنون رکورد توسعه فروش در صنعت بیمه به نام بیمه کوثر رقم خورد.

مدیر بازاریابی و فروش بیمه کوثر با تاکید بر این که ارایه خدمات مطلوب به بیمه‌گذاران در انعقاد قرارداد‌ها یکی از اصول اساسی شرکت است، افزود: تمدید و حفظ بازار حاصل رضایت بیمه‌شدگان از خدمات شرکت است.

منبع: سرمایه و ثروت

انتهای پیام/ 900

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار