محمدعلی الحکیم در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

مقاومت با شهادت یک‌ نفر متوقف نمی‌شود/ آمریکا از دست حاج قاسم عصبانی بود

محمدعلی حکیم گفت: جبهه مقاومت مختص شیعیان نیست و به همه امت اسلامی تعلق دارد. خون پاک حاج قاسم نیز سبب اتحاد همه فرق اسلامی خواهد شد.
کد خبر: ۳۷۷۵۹۵
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۸ - ۰۳:۲۰ - 05January 2020

مقاومت با شهادت یک‌ نفر متوقف نمی‌شود/ آمریکا از دست حاج قاسم عصبانی بودعباس جهانتاب/ «محمدعلی الحکیم» مدیر خبرگزاری «النخیل» عراق در گفت‎وگو با خبرنگار بین‌الملل دفاع‌پرس درخصوص شهادت سردار سپهبد «قاسم سلیمانی» و «ابومهدی المهندس» جانشین فرمانده حشدالشعبی عراق و جمعی از همرزمانشان در حمله پهپادی تروریست‌های آمریکایی در نزدیکی فرودگاه بین‌المللی بغداد اظهار داشت: از هر قطره خونی که از حاج قاسم و ابومهدی بر زمین ریخته شد، هزاران حاج قاسم و ابومهدی برخواهند خاست. مطمئن باشید نابودی آمریکا و اسرائیل بسیار نزدیک است؛ هرچند شهادت حاج قاسم  فاجعه‌ای دردناک است؛ اما آینده جبهه مقاومت را بسیار درخشان می‌بینیم.

مقاومت با شهادت یک‌ نفر متوقف نمی‌شود

وی گفت: جریان مقاومت با شهادت یک‌ نفر متوقف نخواهد شد؛ «سیدعباس موسوی» شهید شد؛ اما سید حسن نصر‌الله به جای او آمد که در برابر دشمن سخت‌تر است. سید حسین الحوثی نیز شهید شد به جای او عبدالملک الحوثی آمد که او نیز مقبل دشمن سخت‌تر است مطمئن باشید بعد از حاج قاسم و ابومهدی نیز نیروهای دیگری به میدان خواهند آمد که با جدیت بیشتر علیه استکبار مبارزه خواهند کرد.

تبعات ترور سلیمانی دامن دولت‌های بعدی آمریکا را نیز خواهد گرفت

حکیم در مورد پاسخ جمهوری اسلامی ایران به اقدام جنایتکارانه رئیس جمهور بی‌خرد آمریکا، بیان داشت: قطعا واکنش جمهوری اسلامی ایران به این حادثه نابخشودنی و بالاتر از یک جواب دندان‌شکن خواهد بود. ایران هشت انتخاب برای گرفتن انتقام خون حاج قاسم دارد. این انتقام دندانشکن‌ نیست، بلکه کمرشکن خواهد بود؛ به تعبیری این انتقام چنان خواهد بود که ترامپ به لحظه‌ای که تصمیم گرفت تا حاج قاسم را از میان بردارد پشیمان خواهد کرد، نه به آن لحظه‌ای که این کار را کرد؛ البته تبعات این اقدام، دامن دولت‌های بعدی آمریکا را نیز خواهد گرفت.

این کارشناس مسائل منطقه گفت: مقاومت اسلامی در عراق از روز گذشته تهدیدات خود را علنی کرده است؛ باید بدانیم که مقاومت به هیچ وجه ساکت نخواهد نشست و بعد از این منافع آمریکا در منطقه در تیررس موشک‌های مقاومت قرار گرفته و هر لحظه امکان دارد، پاسخ دندانشکنی بدهند.

وی در مورد ادعای مایک پمپئو وزیر امور خارجه آمریکا مبنی بر خوشحالی مردم عراق از شهادت حاج قاسم و ابومهدی المهندس، گفت: چنین چیزی به این شدت وجود ندارد؛ اما متاسفانه برخی‌ها تحت تاثیر جوکرهای آمریکایی قرار گرفته و ابراز خوشحالی کرده‌اند که به آن‌ها می‌گوییم بدانید با خون ریخته شده حاج قاسم و ابومهدی خون برادران ایرانی و عراقی با هم عجین شده است، ریخته شدن این خون‌ها موجب اتحاد همه فرق اسلامی خواهد شد.

 کام ترامپ تلخ می‌شود

مدیر خبرگزاری النخیل تصریح کرد: کام ترامپ تلخ خواهد شد؛ چرا که با حماقت تمام اقدامی را مرتکب شده است که تبعات آن را به‌زودی خواهد دید.

آمریکا از دست حاج قاسم عصبانی بود

حکیم در مورد اقداماتی که سپهبد شهید سلیمانی در منطقه و جبهه مقاومت انجام داده‌ است، گفت: اقدماتی که حاج قاسم انجام داد، موجب سرنگونی فتنه داعش شد؛ فتنه‌ای که زیر سر آمریکایی‌ها بود، همین شکست و خنثی شدن فتنه داعش عصبانیت آمریکایی‌ها را دوچندان کرد. آن‌ها خواستند با این ترور کینه‌توزانه، برخشم خود سرپوش بگذراند؛ اما نمی‌دانند که آینده استعمار رو به نابودی است.

ترسی از پهپادهای آمریکایی نداریم

وی گفت: کمترین نتیجه اقدام نابخردانه ترامپ خروج صدها نظامی آمریکایی از عراق است. پهپادهای آمریکایی نیز مدام در حال پرواز و آماده‌باش هستند؛ اما ما از این پهپادها ترسی نداریم، چراکه برای حفظ و دفاع از عقایدمان می‌جنگیم.

حکیم گفت: تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در ایران موجب شکست کارتر شد، حمله به سفارت آمریکا در بنغازی پایتخت لیبی شکست هیلاری کلینتون را رقم زد. ترور شهید سلیمانی نیز سبب شکست مفتضحانه ترامپ خواهد شد.  

این فعال رسانه‌ای در ادامه توضیح داد: من شکی ندارم خیلی از گروه‌های عراقی اعم از شیعه و سنی بعد از این قضیه با اتحاد و انسجام بیشتری در کنار هم خواهند بود. این واقعه دردناک به ما فهماند که جریان مقاومت تا چه حد اهمیت دارد.

انتهای پیام/ 161

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار